Zullen oude topics nog op een of andere manier bereikbaar blijven? Sommige topics zijn best aardig reference materiaal, misschien moeten we er een paar opslaan voor later, read-only.
Ja daar dacht ik ook aan. De script/tutoriallib blijft toch wel bestaan? Anders moet heel google ook weer geupdated worden. Haal iig een bezem er door heen;)
Dat bezemmen is makkelijker gezegd dan gedaan. Een tijd geleden zijn er een aantal mods nog mee bezig geweest de scripts door te nemen, te testen op fouten en eventueel een beetje te verbeteren, maar dat kost enorm veel tijd.
Misschien kunnen we dat vóór 6 januari nog een beetje crowdsourcen. Bookmarklet aanklikken als je dit ene script of die ene tutorial of dat ene topic van enig waarde acht. Ik (of iemand anders als die zich geroepen voelt) houd op m'n server bij welke pagina's dit zijn en maak ze "offline" beschikbaar en als dat nodig is doorzoekbaar.
Zou daar vraag naar zijn? Zo ja, dan maak ik morgen nog een scriptje daarvoor.
@Jelmer: Jouw posts over OO-zaken zijn bijvoorbeeld erg interessant. Als je nou eens een script maakt dat alle topics opslaat waarin jij een reactie hebt gegeven, langer dan 200 tekens? ;-)
Ik zou het persoonlijk ook erg vinden als alle topics zouden verdwijnen. Valt er niet een migratie scriptje in elkaar te draaien Bas?
Er zit veel nuttigs tussen al het onnuttige...maar om nou bij 0 te beginnen... dat klinkt mij las een dood steek voor phphulp. Ik heb er voorlopig wel wat te zoeken door mensen te helpen.Maar ik denk dat er veel meer mensen zijn die wat hebben aan oudere topics. En trouwens wij ook, het is erg effectief om te verwijzen naar eerdere topics waar een bepaalde probleem stelling al eerder is behandeld/opgelost.
En techniek mag in mijn ogen nooit een drempel zijn voor dit soort problemen, die kunnen prima opgelost worden.