Hallo MedePHPHulpers,

Ik wilde dit topic even verplaatsen maar dat gaat niet want blijkbaar ben ik spontaan geen moderator meer. Iemand een verklaring?

SanThe.
Ja zeker, ik gebruik veel post om wat te leren..
Ik denk dat de oude PHPHulp database niet zomaar word weggegooid.
DROP DATABASE phphulpoud;

Is zo gebeurt hoor ;) maar het zou zeer zeker wel jammer zijn. Een eventuele read only versie zou een goede oplossing zijn als het niet over te zetten is (waar ik eigenlijk wel op hoop)
Ben het eens met TJVB. Een read-only versie zou al top zijn! Ik heb er al zoveel van geleerd van de posts, en het heeft me al zovaak uit problemen geholpen, en met mij nog veel anderen denk ik...
Ik wil wel een botje maken die alle topics even opzoekt en netjes alle berichten opslaat, read-only. Ik kan het alleen niet zelf hosten. Wel kan ik er een duidelijkere layout van maken.

Edit: is al geregeld, ik maak een botje dat alle berichten opslaat en het wordt voor mij gehost!
Tommy schreef op 28.12.2009 21:22
Ik wil wel een botje maken die alle topics even opzoekt en netjes alle berichten opslaat, read-only. Ik kan het alleen niet zelf hosten. Wel kan ik er een duidelijkere layout van maken.

Edit: is al geregeld, ik maak een botje dat alle berichten opslaat en het wordt voor mij gehost!

Alle berichten?
Dat zijn er dan wel veel. Als je al naar de url kijkt zijn er theoretisch 69658 topics.... (Verwijderde topics en de topics van 'Meld dit script / tutorial / boek' kan je niet opslaan.

Volgens mij is het de beste oplossing als Bas gewoon er voor zorgt dat de post gemigreerd worden.
Ik heb toch niets te doen en dan hoeft Bas geen apart archief te gaan bouwen.
Veel succes, misschien kan je dan ook in een keer een nieuwe community opzetten, met de gestolen inhoud van phphulp.
Dudes, het is toch van de zotten dat een lid een bot moet gaan bouwen, omdat de beheerder niet even een migratiescriptje (in elkaar) kan draaien? We zijn allemaal PHP'ers en we weten allemaal dat dat misschien even prutsen is met relaties in de database e.d., maar dat kan niet moeilijk zijn. Kortom: houd op met zeuren en wacht even totdat Bas zelf komt zeggen dat hij dat gaat doen. Hij heeft ook wel wat anders te doen in zijn kerstvakantie dan dit soort discussies volgen. Hij heeft alleen gezegd dat de postcount weer op 0 gaat. Who gives a shit?

Just my two cents...
Gast, ik ben net 10 minuten bezig en ik heb alle topics al in m'n db zitten. Over een half uurtje heb ik alle berichten er ook bij zitten. Het is alleen dat deze bak niet veel kracht heeft anders had ik het al lang klaar! Was ik nou bezig met een simpele layout om het uit te lezen.

Reageren