Hallo MedePHPHulpers,

Ik wilde dit topic even verplaatsen maar dat gaat niet want blijkbaar ben ik spontaan geen moderator meer. Iemand een verklaring?

SanThe.
De URL adressen krijgen een PERMANENT MOVED header mee die verwijzen naar de nieuwe. De oude topics zullen nog opvraagbaar zijn. Jullie zien ze liever geïntegreerd in het nieuwe forum systeem?
euhm ... Lees jij wel een iets? Natuurlijk willen we ze in het nieuwe systeem zien.
Mr.Moe schreef op 29.12.2009 15:44
euhm ... Lees jij wel een iets? Natuurlijk willen we ze in het nieuwe systeem zien.

Nee hij is Oost-indisch blind :-P.

Sorry kon het niet laten :-).
Karl schreef op 29.12.2009 15:51
[quote='Mr.Moe schreef op 29.12.2009 15:44']euhm ... Lees jij wel een iets? Natuurlijk willen we ze in het nieuwe systeem zien.

Nee hij is Oost-indisch blind :-P.

Sorry kon het niet laten :-).[/quote]
Hahahaha, ik denk dat het "linken" naar de oude topics een beetje raar staan, of zit hier de nieuwe layout dan omheen xD, met de oude functies.
@Tommy

Niet echt heel geloofwaardig, waarom eigenlijk die messages :S

je hebt er 2 nodig om eindelijk in de goeie database te komen en voor de rest 1 msg om te zeggen dat je alle topic hebt.

En als je om de paar milliseconden een nieuwe pagina opvraagt en er zijn 69658 topics die meerdere pagina's hebben dan denk ik niet dat de server dit lang gaat trekken.
Bas Kreleger schreef op 29.12.2009 15:06
De URL adressen krijgen een PERMANENT MOVED header mee die verwijzen naar de nieuwe. De oude topics zullen nog opvraagbaar zijn. Jullie zien ze liever geïntegreerd in het nieuwe forum systeem?

Lijkt me wel het handigst dat het naar het nieuwe systeem gemigreerd gaat worden.
Dan kan je ook makkelijk zoeken naar topics die ouder zijn dan de release etc.

Nibulez schreef op 29.12.2009 18:48
@Tommy

Ik vind Tommy (met zijn 4.000 posts) geloofwaardiger dan iemand die hier voor het eerst komt en zich even registreert om iemand af te zeiken.
Ik zeik niemand af, vind het gewoon heel ongeloofwaardig.
Ga maar eens na hoeveel data dat script op moet vragen om alles lang te gaan.
Misschien kan hij het ook wel, maar ga dan niet raar doen om te zeggen dat het elke paar milliseconden een andere pagina opvraagt.

Verder moet je niet kijken naar het aantal posts, dit is precies de reden waarom op veel fora de berichtenteller uitgezet wordt, mensen gaan spammen om te zorgen dat ze ineens beter zijn dan de rest (Dit is over het algemeen bedoelt, heeft niks met Tommy of een andere lid hier met veel posts te maken)
Jonathan schreef op 29.12.2009 21:27
[quote='Nibulez schreef op 29.12.2009 18:48']@Tommy

Ik vind Tommy (met zijn 4.000 posts) geloofwaardiger dan iemand die hier voor het eerst komt en zich even registreert om iemand af te zeiken.[/quote]
Jij zou moeten weten dat een postcount nergens op slaat.

Nibulez schreef op 29.12.2009 22:16
Ik zeik niemand af, vind het gewoon heel ongeloofwaardig.
Ga maar eens na hoeveel data dat script op moet vragen om alles lang te gaan.
Misschien kan hij het ook wel, maar ga dan niet raar doen om te zeggen dat het elke paar milliseconden een andere pagina opvraagt.

Daar dacht ik dus ook aan.
@Karl: Een postcount slaat inderdaad nergens op, maar iemand die hier in zijn eerste post op het forum direct beweringen van een ander in twijfel trekt vind ik wel verdacht. Ik ben het er natuurlijk wel mee eens dat Tommy waarschijnlijk wat overdrijft met tijden et cetera, maar met uitzondering van dat vind ik het best geloofwaardig.

Reageren