Ik ben op school geblokkeerd van de computers omdat ik COD op mijn schijf heb staan. Nu heb ik een weddenschap met mijn informatica docent dat als het lukt om via een ander account administratierechten te krijgen en alle programma's te kunnen uitvoeren, ik dan mijn account weer terug krijg. Hij beweert namelijk dat het waterdicht is. (niet dus!)
De beheer van de computers en server wordt gedaan door een bedrijf. Maar ondans dat ben ik al een heel eind. Ik heb het register gekraakt en taakbeheer ingeschakeld. In het register kan ik nog niet alles veranderen wat in HKCU zin. Heeft iemand nog verdere tips of trucks die me zouden kunnen helpen?
En die 7 onvoldoendes kan je ook niet meer ophalen?
Als het allemaal 5jes zijn, lijkt me dat niet zo lastig. Of heb je alleen 2en en 3en
TL nivo is te lastig voor mij en die 7 onvoldoendes zijn ( bijna ) niet meer op te halen, heb er zojuist vandaag weer 1tje weggewerkt, maar dat was een simpele
ja het zijn voornamelijk 3tjes en 4tjes Duits, Engels & Frans wiskunde een 4 enz,
Ik word ( met een deel van mijn klas ) overgezet naar een ander nivo ( kader ) dus hopen dat dat wat makkelijker is
Ik heb zelf ook TL gedaan, had expres geen Duits en Frans gekozen. Anders had ik daar zeker ook een onvoldoende voor, haha.
Mijn moeilijkste vak vond ik Natuurkunde, dat was ook mijn enige onvoldoende over het hele jaar, maar heb ik op mijn examen omhoog kunnen werken naar een ruime 6 :D
Maar to the point,.. misschien is het maar beter dat je naar Kader wordt gestuurd, enige probleem is, nu al beroeps keuze maken
Ik heb zelf ook TL gedaan, had expres geen Duits en Frans gekozen. Anders had ik daar zeker ook een onvoldoende voor, haha.
Mijn moeilijkste vak vond ik Natuurkunde, dat was ook mijn enige onvoldoende over het hele jaar, maar heb ik op mijn examen omhoog kunnen werken naar een ruime 6 :D
Maar to the point,.. misschien is het maar beter dat je naar Kader wordt gestuurd, enige probleem is, nu al beroeps keuze maken
Als ik met TL door ging kon ik volgend jaar frans wel laten vallen,
Maar ik heb het gewoon verpest, sommige vakken kunnen wel,
Maar mijn enigste probleem is frans ( die ik dan volgend jaar kon laten vallen )
maar tog moet ik daar een voldoende voor staan om door te komen
Engels en Duits gaan net op het rantje ( als ik mijn best er voor deed )
maar dan met een 3 voor frans erbij word het leergebied van talen ook een onv
dat betekend dus dat ik dan niet door ga,
op kader kan ik het dus makkelijk redden
@Karl
BBL is voor mij te makkelijk,
Kader zou percies goed zijn
Dus daarom ga ik dus naar Kader heen =)
ik ken het verhaal van het diploma maar werkervaring is idd ook wat waard. ik heb al verschillende conflicten gehad met de school (niet eruit gestuurd of zo) en zat eigenlijk al met een been op een andere school. ook heb ik wel eens gehoord dat mensen die veel van beveiliging weten (bv hackers) altijd wel een baan kunnen vinden ongeacht of je een papiertje hebt of niet.