Misschien is het handig dat als je op de website van iemand klikt op zijn of haar profiel dat ie die in een nieuw venster opent?
?
Onbekende gebruiker
14-05-2010 20:34
Roel van de Water op 14/05/2010 20:30:05
Misschien is het handig dat als je op de website van iemand klikt op zijn of haar profiel dat ie die in een nieuw venster opent?
Kan niet, vanwege de dtd's, zie mijn reactie hier.
Het is toch ook niet zo moeilijk om met je scrollwiel te klikken (njah, moet ie dat ondersteunen). Dan krijg je gewoon een nieuwe tab.
Het klopt verder wel dat het dus geen links zijn, alleen tekst.
Maar op dit moment is de website in iemands profiel helemaal geen link, dat zou wel veranderd kunnen worden ;-)
?
Onbekende gebruiker
14-05-2010 21:30
Blanche PHP op 14/05/2010 21:19:38
Maar op dit moment is de website in iemands profiel helemaal geen link, dat zou wel veranderd kunnen worden ;-)
Goh, zoiets meen ik al eerder gelezen te hebben. Oh, jah, dat had ik zelf geschreven:
Karl Karl op 14/05/2010 20:34:09
[quote=Roel van de Water op 14/05/2010 20:30:05]
[/quote]
[quote=Blanche PHP op 14/05/2010 21:19:38]
Goh, zoiets meen ik al eerder gelezen te hebben. Oh, jah, dat had ik zelf geschreven:
Karl Karl op 14/05/2010 20:34:09
[quote=Roel van de Water op 14/05/2010 20:30:05]
[/quote]
[/quote]
Wel met een simpel onclick'je ;)
Misschien zijn een paar smiley's om erin te bouwen ook leuk?
Nog eentje die tijdens de beta periode wel genoemd is maar ik nu nog niet terug vindt: breadcrumbs op verschillende delen van de site (forum, scripts, tutorials). Op die manier weet de gebruiker altijd waar hij zich bevindt en wordt het navigeren een stuk makkelijker :-)