Meld hier je features.
Misschien een tip om de knoppen overzicht en reageren boven het snel reageren vak te zetten.
Na het schrijven van een reactie druk je zo maar op de verkeerde en weg is je tekst...
Bram Boos op 16/05/2010 17:16:11

Misschien een tip om de knoppen overzicht en reageren boven het snel reageren vak te zetten.
Na het schrijven van een reactie druk je zo maar op de verkeerde en weg is je tekst...

Je kunt toch op vorige drukken? Of slaat je browser niet op wat je getikt hebt?
Opera kan dat wel.
Ik heb toch liever FF. Opera gebruik ik nooit maar ik heb het wel.
Maar aangezien niet iedereen Opera gaat downloaden speciaal voor PHPhulp lijkt het toch makkelijker om het te veranderen...

En nog iets: In het linker menu de naam van de laatste poster te plaatsen. Dus bijvoorbeeld: (1 minuut geleden door: Bram Boos).
Zo hoef je niet de hele tijd naar het topic te gaan om te kijken of er al weer iemand heeft gepost.
Ik zou liever hebben dat er wat meer laatste forum berichten werden getoond, of dat er een aparte pagina was waar er meer staan. Voor mij is dat, ook op de oude PHPHulp, altijd de voornaamste manier geweest om te kijken of er nog even een interessant topic was.

Kijken of er al gereageerd is zou kunnen worden opgelost door de links naar de laatste post in het topic te laten verwijzen. Met javascript en localstorage zou je gemakkelijk kunnen bijhouden wat de laatste post was toen je voor het laatst in dat topic keek, en kijken of die post overeen komt met de link in het menu.

Trouwens, ligt het aan mij of is de opmaak van de timestamp bij "recente reacties" wat groter dan bij "laatste forumberichten"? Bij Recente reacties past hij beter, bij laatste forumberichten zit er net iets teveel padding aan de bovenkant.
Smileys..., Dat zou wel leuk zijn :) :P :D
Jel mer op 16/05/2010 18:06:04

Trouwens, ligt het aan mij of is de opmaak van de timestamp bij "recente reacties" wat groter dan bij "laatste forumberichten"? Bij Recente reacties past hij beter, bij laatste forumberichten zit er net iets teveel padding aan de bovenkant.

Ligt niet aan jou ;)
Zou inderdaad beter zijn als dat even netjes rechtgetrokken wordt :)
Wat ook een leuke toevoeging zou zijn is dat je bij sommige woorden zo'n lijntje eronder hebt. Als je dan bijvoorbeeld PHP hebt, dat er dan een lijntje onder komt met PHP: Hypertext Preprocessor

Goed idee? Handig voor beginners ;-)
Roel van de Water op 16/05/2010 21:03:55

Wat ook een leuke toevoeging zou zijn is dat je bij sommige woorden zo'n lijntje eronder hebt. Als je dan bijvoorbeeld PHP hebt, dat er dan een lijntje onder komt met PHP: Hypertext Preprocessor

Goed idee? Handig voor beginners ;-)

Vreselijk irritant lijkt me dat. Net zoals op die sites waar je dan van die reclame krijgt.
Hier aan de linkerkant bij de kopjes met laatste {vul hier iets in}, aangeven hoeveel reacties je wilt (a-la-tweakers-en-fok) en een linkje onderaan met het algemene overzicht. Nu moet je terug naar boven of naar onder ;-)
En dit is overigens even een anti-bump test. Word mijn nieuwe bericht van 22 minuten later samengevoegd met mijn vorige bericht?

[edit]Nee dus :-([/edit]

Werkt dit?

Reageren