Misschien is dit ook wel een nuttige toevoeging.
Als je een artikel bekijkt kun je alleen rechts boven van pagina veranderen.
Misschien is het een idee om onderaan de pagina vorige en volgende neer te zetten meet de tekst van de volgende bladzeide.
Bijvoorbeeld is de titel van de vorige henk en de volgende piet dan zou er onderin dit kunnen staan:
<- Henk ...... Piet ->
p.s. bij werkt de knop bekijk code in nieuw venster ook niet.
Er is hier echter een topic voor met de naam bugs ;)
- In je instellingen een optie om te kiezen hoe je naam zichtbaar is op de site (Voornaam, Voornaam Achternaam, Voornaam A.).
- Er wordt op enkele plekken weer zo'n bevestigingspagina gebruikt ('je bent ingelogd, over 3 seconden...'). Daar zou ik gewoon gelijk doorsturen met een header. Alleen de foutmelding laten zien.
- Zelf aangeven welke en hoeveel items in de linkerkolom, eventueel ook de opmaak.
- De paginanavigatie ook een optie 'eerste' en 'laatste' geven.
* Misschien meer een suggestion, maar zóveel categorieën? Besef wel dat mensen ondertussen meestal al een forum hebben waarop ze niet-php-gerelateerde dingen bespreken.
* Bij wijzigen van dit bericht viel me wat inconsistentie op. De knop "wijzigen" is totaal wit en vierkant, maar de knop "naar topic" heeft prachtig rond randje en is "gevuld".
Een kruimelspoor zou misschien ook wel goed werken, bijvoorbeeld in het forum. Daar zat ik net in de 'Bugs' topic en wilde ik hierheen. Omdat deze niet bij de 5 links stond moest ik naar het forum, dan naar het board en dan naar de discussie. En kruimelspoor had me een stap (ja ja, eentje maar) gescheeld. Kruimelspoor had dan zoiets moeten zijn:
Home > PHP Forum > Boardnaam > Topictitel
Een kruimelspoor zou misschien ook wel goed werken, bijvoorbeeld in het forum.
Jep, tijdens de beta was dat ook mijn voorstel en de reactie van Bas was toen erg positief. Had heb op de vorige pagina al aangedragen, maar zo'n kleine functionaliteit biedt veel gemak bij het navigeren!