Meld hier je features.
Ik heb geen zin om 7 pagina's te lezen, en het kan zijn dat het al gezegd is, maar bij het lost password gedeelte, staat niet aangegeven dat je je email address moet invoeren. moest ik achter komen via de broncode.
Is aangepast, tnx.
Zouden er wat meer posts per pagina weergegeven kunnen worden? Ongeveer (minstens) het dubbele van nu.
Zou ik mogen zien in welk Forum een topic is, als ik het topic bekijk?
Of staat het zo verdekt opgesteld dat ik het niet zie staan?
Of..?
Of. Of of of?
WAAR zijn me AANTAL posts eigenlijk of doen we daar niet meer aan?

Effe wat testen:

(????) ° (????)

Nice: utf werkt niet WWTTFFF :P
effe serieus phphulp zuigt aan alle kanten..
Ik mis de categorie Browsers bij Nieuws...
¬waar, ütƒ8 werkt wel volgens mij. Of zien alleen de Mac gebruikers nu m'n negatie, umlaut en functie-teken?

20 posts per pagina is zoveel fijner (lekker snel aangepast trouwens!) Alleen stuurt de "je bericht is geplaatst"-pagina je nog terug naar de pagina op basis van 10 posts per pagina. Oftewel, ik zit nu op pagina 4, maar zodra ik straks op "reageren" druk wil hij me naar pagina 8 sturen.
Is deze site/layout ooit getest of is het gewoon online gezet. Sorry hoor, maar er is nog zo ontzettend veel niet in orde.
Misschien is het zinvol voor deze topic en de Bugs topic om een inventarisatie te maken van de punten die wel/niet gedaan worden. Het wordt ernstig onoverzichtelijk zo.

Vervolgens lijkt het mij slimmer om per onderwerp een topic aan te maken, waar de admin bij kan houden of de bug/feature is verwerkt (of niet, en dan ook waarom) en vervolgens een slotje kan plaatsen.

Reageren