Meld hier je features.
Chris Vraagteken op 17/05/2010 09:34:17

En dit is overigens even een anti-bump test. Word mijn nieuwe bericht van 22 minuten later samengevoegd met mijn vorige bericht?

[edit]Nee dus :-([/edit]

Helaas niet.
Ik had dit trouwens wel verwacht van de nieuwe site.
SanThe Nvt op 17/05/2010 09:55:59

[quote=Chris Vraagteken op 17/05/2010 09:34:17]
En dit is overigens even een anti-bump test. Word mijn nieuwe bericht van 22 minuten later samengevoegd met mijn vorige bericht?

[edit]Nee dus :-([/edit]

Helaas niet.
Ik had dit trouwens wel verwacht van de nieuwe site.
[/quote]
Ik ook. Evenals de oude vertrouwde [edit] tag ;-)

Edit: Ah, dubbele quotes werken niet!
Ik zou de plekken waar je een reactie kan plaatsen aanpassen. Als je niet ingelogd bent wel het formulier toevoegen, maar dan ook met de elementen om in te loggen. Als je dan ergens bent waar je niet ingelogd bent en je wilt reageren hoef je niet eerst apart in te loggen.
Nog steeds mis ik een report functie ;-)
Elwin Fratsloos op 17/05/2010 13:44:28

Ik zou de plekken waar je een reactie kan plaatsen aanpassen. Als je niet ingelogd bent wel het formulier toevoegen, maar dan ook met de elementen om in te loggen. Als je dan ergens bent waar je niet ingelogd bent en je wilt reageren hoef je niet eerst apart in te loggen.

Zoiets als bij Tweakers.Net? Is inderdaad erg handig. Dan hoeven wij luie mensen niet eerst op "inloggen" te klikken!
Wat ik ook mis is een preview trouwens, anyone else?

Oja, en ik mis de poll!
Zijn inderdaad nog wat problemen met de UBB parser. Ik ga nu naar een andere oplossing kijken. Topics samenvoegen ipv een bump wordt ook gerealiseerd.
Zomaar een idee hoor, maar misschien een klein pagina systeempje bij het nieuws? Als je > 50 reacties hebt dan wordt het best overzichtelijk en wat trager.

Of is dit niet nodig? (aangezien het ook in de vorige phphulp niet zat)
Niet echt een feature maar, misschien wat meer padding tussen een script omschrijven en de lijst met bestanden?
(Anti) Bump test =)

Reageren