Meld hier je features.
(Anti) Bump test =)
(Anti) Bump test =)

Edit: Woops, dacht dattie er al in zat ;-) Kan ik m'n eigen berichten verwijderen?
Long shot, maar die lijst met topics links in het menu komt toch rechtstreeks uit de database? Zou op een of andere manier daar het post-id van de laatste post in dat topic in voor kunnen komen? Dan kan ik een userscriptje maken dat kijkt of en welke berichten nieuw zijn.

Of kan het in de RSS feed? (daar is het op zich ook wel redelijk logisch om toe te voegen als #hash in de url. Vanuit het linker menu zou ik liever niet naar de specifieke post willen springen) Ik denk dat dat voor userscripts zelfs een betere oplossing is.
@Bas: Zou je ervoor willen zorgen dat geposte links openen in een nieuw venster?

Natuurlijk kan dit ook met het muiswieltje, maarja je weet hoe dat gaat he.
Thomas Remeysen op 17/05/2010 23:12:57

@Bas: Zou je ervoor willen zorgen dat geposte links openen in een nieuw venster?

Zoals eerder vermeld mag dat niet bij de huidige dtd: xhtml 1.0 strict. Prima standaard natuurlijk omdat een gebruiker zelf wil bepalen of een link in een nieuw venster of niet opent.
Je kan idd met je muis wiel deze openen in een nieuw tabblad, of je browser zo instellen dat links altijd openen in een nieuw tabblad.
Thomas Remeysen op 17/05/2010 23:12:57

Natuurlijk kan dit ook met het muiswieltje, maarja je weet hoe dat gaat he.

Klik, klik en klik.

Voor dit soort 'problemen' hebben ze ook user javascript / greasemonkey uitgevonden. Zie bijvoorbeeld dit enige wat jij er nog mee moet doen is dat in een js bestandje dumpen, in je userjs dir dumpen, nog even die if statement helemaal weghalen en van die _self _blank maken (of misschien werkt gewoon omdraaien alleen ook al wel).
Gebruiker online/offline bij profiel en bij de reacties.

Ging je trouwens nog wat doen met karma of niet?
Oja, en jezelf een PM kunnen versturen (notities aan jezelf)
Kunnen die google ads er weer uit? Vond het net zo aangenaam zonder :P
Ik heb echt maar 1 ding over de hele community op te merken! Please laat de ouderwetse ordinaire gewone standaard gebruikersnaam terug komen.
Ik erger me dood aan al die veel te langen namen, of zoals sommige doen 2x dezelfde naam.

Reageren