goedenavund,

om het oude topic maar niet weer omhoog te schoppen denk ik : ik maak ff een nieuwe *hihi*

ik vroeg me af of er nogsteeds mensen geintresseerd waren in een middagje socializen en ervaringen uitwisselen in het al zo gezellige balk!

toendertijd is er aangegeven dat voor mensen die vervoersproblemen hadden mischien wat geregeld kon worden (zie bijvoorbeeld het ophalen van een station of whatever) :)

bas zal hieronder nog nadere informatie verstrekken!
Als iedereen hier ff blaat wanneer die kan dan zou dat [red]toppie[/red] wezen!! [pink]*kiss*[/pink]

die poll werkt nl niet ;-)
hihi lekker met bassie op msn over php klessebessen en roddelen over variablen en strings :X
Cool.. even kijken welke er allemaal zijn:
[red]Rood[/red]
[pink]Rose[/pink]
[blue]Blauw?[/blue]
[yellow]Geel?[/yellow]
[green]Groen?[/green]
[white]Wit?[/white]

Anyway.. ff ontopic:
Als je mensen wil interesseren voor een meeting moet je denk ik toch iets meer bekend maken over het programma. Want ik wil best komen, maar ik ga niet in totaal zo'n 10 uur (!) á EUR 55,- in het OV zitten om een middagje te gaan zaklopen en ringsteken. Maar dat snap je natuurlijk wel…

En wat ik in een andere topic al vroeg: is er niets te regelen met dat hotel? :) Nachtje voor de halve prijs of zo.. :)

Edit:
Die kleuren vallen tegen hoor...

Elwin
Ehm ik heb nog een chickie wonen on friesland dus daar kan ik blijven pitten ;).

Maar wat the fuck gaan we daar allemaal doen, mis een paar chickies hosselen ;) maarja hoor wel wat we gaan doen.
Balk is vanuit Gronigen wel redelijk te doen ;-), als het dus een echt feest wordt dan zal ik er zijn :P.

Uh, Elwin, hoe kom je bij dat bedrag van 55,- euro?? NS kent voor een retour een max. bedrag van 39,80, ongeacht waar je heen gaat! Dus dan zou je meer dan 15,- euro moeten betalen voor de bus :P?

Of was die 55,00 maar een grove schatting :-)?

Jelmer
Uhm nee Jelmer.. Ik woon in de Hoeksche Waard, dus ik moet naar Rotterdam CS met de bus en de metro (6 strippen á 4,80 euro, dus das al 9,60 euro), vervolgens de trein naar Heerenveen (retourtje komt op 37,60 euro, totaal is nu al 47,20 euro). Vervolgens moet ik, volgens 9292 OV-planner met de Qliner richting het busstation in Lemmer, á 7 euro voor een retourtje (totaal 54,20 euro). En vervolgens moet ik nog met de bus naar Balk wat 5 strippen is: 4 euro (retour dus 8). Dat komt bij elkaar op EUR 62,20. Zat ik laag met mijn schatting! :)

Nu heb ik wel de meest late datum genomen die er in de planner van 9292 staat (zondag 29 mei), maar ook op een zaterdag (EUR 59,10) of een doordeweekse dag (ook EUR 59,10) is pittig duur.

Plus de reistijd die schommelt tussen 4:20 uur en 5:20 uur...

Elwin
Heghe oké :P.

Was even vergeten dan sommige mensen niet op fietsafstand van een station wonen, Elwin je hebt gelijk!

Jelmer
hehe er is al duidelijk vermeld dat we best een pendeldienst vanaf herenveen cs willen doen :) no problem..
programma indeling is inderdaad nogniet bekend. dit topic is ook meer geopent om het nog een beetje onder de aandacht te houden.

mischien is het slim om iedereens input hier te vermelden. heb je zelf leuke ideeen of heb je ervaring met zulke meetings, meld dat dan hier

bvd natuurlijk :D
ga vandaag even proefen hoe het bier daar smaakt. Mischien nog wel een fototje van de omgeving maken :).

Balk is klein!!

Waar wilde je heen gaan? naar die kroeg vlak naast het bruggetje, en bij de kerk disco??

Reageren