goedenavund,

om het oude topic maar niet weer omhoog te schoppen denk ik : ik maak ff een nieuwe *hihi*

ik vroeg me af of er nogsteeds mensen geintresseerd waren in een middagje socializen en ervaringen uitwisselen in het al zo gezellige balk!

toendertijd is er aangegeven dat voor mensen die vervoersproblemen hadden mischien wat geregeld kon worden (zie bijvoorbeeld het ophalen van een station of whatever) :)

bas zal hieronder nog nadere informatie verstrekken!
Klein vond het aardig groot toen ik er langs fietse.

Maar dat kan ook omdat ik net 75 km had gefietst :/
Komen jullie allemaal uit het Noorden? :S Ben ik dan de enige met Mitch die uit Rotterdam komt? (oké net er onder .. :D)

Maar goed.. een bruin café... wat schenken ze allemaal? Vast niet zoveel en zo lekker als de Abdij hier... ;)

Elwin
Kom uit Krimpen a/d IJssel werld plaats, rechts van Rotterdam, gelegegen in de Krimpenerwaard dat is net boven de Hoekschewaard maar kan helaas niet naar de Balk meeting
Zwijndrecht... Maar vind beetje ver naar Balk toe :P
Elwin (a.k.a. SpaceFrog) schreef op 04.05.2005 20:25
Komen jullie allemaal uit het Noorden? :S Ben ik dan de enige met Mitch die uit Rotterdam komt? (oké net er onder .. :D)

K kom uit maassluis, ligt ook vlakbij rotterdam, is te fietse naar rotterdam.. :)
jammer dat het vanuit Rotterdam niet makkelijk te fietsen is naar Balk :S
Jah, idd.
Flinke uitgave om naar Balk te komen.
Willem-Jan schreef op 04.05.2005 22:05
jammer dat het vanuit Rotterdam niet makkelijk te fietsen is naar Balk :S

Valt best mee, ben een aardige fietser (150 km per dag met bagage is geen probleem voor mij) 2 dagen rijden ;-)
Ja jij.... Ik fiets elke dag 40 km, in 2 uur (gemiddeld), dus die 150 per dag moet zeker lukken... Maar vind het toch beetje ver :P
@Willem-Jan
Niet klagen weet 2 mooie routes, eentje ga je door de duinen (zeepen duinen moet je wel betalen) en de anderen gaat via Amsterdam (moet je wel stress bestendig zijn want Amsterdam en fiets gaat niet samen*)
Maar ja geen tijd voor 2 á 3 dagen er tussen uit

*) Maar nog altijd beter als Brussel en fiets
------ (ik wil niemand beledigen)

Reageren