goedenavund,

om het oude topic maar niet weer omhoog te schoppen denk ik : ik maak ff een nieuwe *hihi*

ik vroeg me af of er nogsteeds mensen geintresseerd waren in een middagje socializen en ervaringen uitwisselen in het al zo gezellige balk!

toendertijd is er aangegeven dat voor mensen die vervoersproblemen hadden mischien wat geregeld kon worden (zie bijvoorbeeld het ophalen van een station of whatever) :)

bas zal hieronder nog nadere informatie verstrekken!
Amsterdam en fiets gaat prima samen.. je moet alleen wel kunnen fietsen ;)

Je ziet het al als je aankomt op amsterdam CS: dr is zelfs een heuze fietsenstalling-flat :)
Amsterdam en prima? Onmogelijk... :)

Rotterdam en prima daarentegen... ;)

Elwin
Nou, das ook niet helemaal waar natuurlijk :P
Bienze schreef op 04.05.2005 19:42
Balk is klein!!

Waar wilde je heen gaan? naar die kroeg vlak naast het bruggetje, en bij de kerk disco??

disco is alleen op zaterdag open, en dat cafeetje de spider (volgens mij, of ik ben in verwarring met die disco ) is gewoon altijd open.

het is er wel leuk en zo klein is het ook weer niet.

ps. ik kom ook niet uit het noorden
Ik zie dat jullie al flink bezig zijn met de eventuele meeting. Ik zal even zeggen wat allemaal mogelijk is. Aangezien ik geen expert ben op het gebied van PHP kan ik niets zeggen over de indeling van de dag:

- Het restaurant (ongeveer plaats voor 25 pc's(ruwe schatting)) Kan meer worden als we gaan schuiven met de tafels
- er is een ADSL internetverbinding
- het is een super toeristisch plaatsje, voldoende campings om te overnachten en te BBQ-en
- evt zeilbootjes te huur
etc etc etc...

het wordt wel kort dag... snel regelen!!
@Hiska

Kga binnenkort weer naar balk toe met een stel maten van me, maar volgens hun is dat cafee failliet!

(of ik heb het verkeerde cafee voor me)
cafe de spider is zeker niet failliet, ben er Woensdag en Donderdag nog geweest. Het is een cafe waar ze voornamelijk Rock draaien, Mischien bedoel je dus wel een andere.

Die disco waar ik het over had heet btw. de string. Die was vorige zomer nog niet failliet, geen idee hoe het nu is (niet geweest).

Reageren