Ik ben me momenteel aan het beraadslagen over de prijs van een project. Ik ben niet zo goed op de hoogte van de huidige tarieven, dus vraag ik het beter even hier.
Ik ben een hobbyist PHP-programmeur (meer dan 4 jaar ervaring). Voor de designer waarmee ik samenwerk geldt hetzelfde. Echter trachten we beide zo professioneel mogelijk te werk te gaan. Tot daar.
Wat wil de klant:
Een nieuwe template (in PSD-formaat) en gesliced + gebased. Omdat ik momenteel een CMS aan het ontwikkelen ben, maar dit nog niet af is, gaat de site eerst tijdelijk op statische code draaien. De klant levert mij teksten, ik doe de rest. Daarna komt er een uitgebreid CMS systeem erbij. Als plugin op dit systeem dient een connectie gemaakt te worden met DropBox (.com) + een afgeschermd gedeelte voor de leden. Tot slot voorzie ik ook nog is webhosting + domein (30 euries reken ik hiervoor)
Kan ik inkomen, als jij de kerk een goed doel vindt. (ik persoonlijk niet) Verder heb je ook nog een job. Ik ben nog student. Ik ben niet afhankelijk van die inkomsten, maar goed. De zon gaat niet op voor niets hé...
@Japser & Jordi,
Op zich is er niets illegaal aan zolang je onder een bepaald bedrag per jaar verdiend (ik zou het even moeten opzoeken hoeveel dit ook alweer is). Wanneer het wel illegaal is, is indien je gebruikt maak van illegale software. Maar daar kunnen ze mij niet op pakken :-). Ik koop designs aan en programmeren doe ik via NetBeans (gratis).
ik ben opzich ook legaal aangezien adobe met hun software niet op ip regristreerd en je oneindig vaak de trial kan downloaden en mijn geplande reinstall van windows eens in de maand is heb ik daar nooit last van
[size=xsmall]Toevoeging op 23/01/2011 20:11:55:[/size]
@ Writedown hij wil de paus helpen met kinder websites
ik ben opzich ook legaal aangezien adobe met hun software niet op ip regristreerd en je oneindig vaak de trial kan downloaden en mijn geplande reinstall van windows eens in de maand is heb ik daar nooit last van
[size=xsmall]Toevoeging op 23/01/2011 20:11:55:[/size]
@ Writedown hij wil de paus helpen met kinder websites
Je mag de trial niet gebruiken voor commerciële doeleinden..