Wat is PHPhulps beleid ten opzichte van moderators die wijzen op hun eigen site?
Ik heb er niet zo'n probleem mee, maar vind het wel storend dat Chris dit doet als moderator op PHPhulp zonder te vermelden dat hij de eigenaar van de website is, dat hij belang heeft bij het aanprijzen van de site, en dat het dus niet een objectief advies is. #belangenverstrengeling.
tl;dr: het is netjes als je even expliciet vermeld welk belang je bij het melden van een link.
Gurdt, het is beter om dit te doen als de website zo goed als klaar is.
Dat is wat er nu staat. Toen jij die moderatie melding stuur heb ik met jouw contact opgenomen en heb ik gezegd dat ik een PM had gestuurd met daarin het verzoek het bericht aan te passen. Je snapt zelf wel dat ik geen berichten van moderators ga aanpassen daar zijn ze zelf verantwoordelijk voor.
Maar goed, aan de hand van die PM is het bericht aangepast en de regel dus verwijderd.
Gezien het aantal trappetjes die hier worden gegeven, zal ik hier even reageren. Ben dit topic nog niet eerder tegengekomen.
Jelmer, het artikel wat ik plaatste, stond in het koffiehoek. Het is gewoon een artikel, als er iets in staat dat niet klopt hoor ik dat graag. De (twee?) advertenties die ik hier plaats in het adverteren categorie, wat is daar mis mee? Het gaat juist om advertenties, in de advertenties-categorie. Iemand anders vroeg mij om een topic daar te sluiten omdat daar een aantal reacties in kwamen die totaal irrelevant waren (welke overigens uiteindelijk is verwijderd als ik mij niet vergis). Het is verder (voor zover bekend) niet gevraagd, maar ik zie niet in waarom een ander topic niet mag worden gesloten indien dat word gevraagd. Ik zie het probleem er niet van in om een topic te sluiten, sterker nog, bij onder andere SiteDeals krijg je zelf de mogelijkheid om je topic te sluiten om nutteloze, onzinnige en koffiehoek reacties uit te sluiten. Als je vragen hebt over het product of de dienst, kun je die toch gewoon stellen in een privebericht, of mail?
Dat ik een link plaatste, is in het verkeerde keelgat geschoten bij een (overigens klein) aantal mensen. Ik heb hier een kort babbeltje over gehad met o.a. Bas en Niels, en dit is gewoon opgelost. Simpel.
Verder word mijn naam en de url naar m'n bedrijf, welke overigens netjes in mijn profiel staat, mocht je daar op kijken, ook door anderen geplaatst. Een link hier en daar naar een hostingprovider of iets word ook gedoogd. Maar goed, dat is al een gesloten punt, er zijn (welgeteld drie) klachten over gekomen, dus zal ik die niet meer plaatsen.
Karl, Jelmer, had me hier even via een PM op geattendeerd. Dan had ik hier al eerder naar gekeken, en op gereageerd.
Edit
In de tussentijd heb ik dat verkooptopic over de splashscreen weggehaald, er zijn er genoeg van verkocht.