De regels
- Off-topic is niet mogelijk dus alle reacties zijn toegestaan, mits ze voldoen aan de volgende regels:
- Agressieve, onwettelijke, bedreigende, lasterlijke, vulgaire, obscene, racistische, misleidende of anderszins ongepaste of irrelevante bijdragen, naar interpretatie van de redactie, zijn niet toegestaan.
- Het plaatsen van persoonlijke informatie van derden (zoals e-mailadressen en/of telefoonnummers) is niet toegestaan.
- Teksten, advertenties en links van promotionele dan wel commerciële aard mogen niet worden geplaatst
- Woorden dan wel zinnen onnodig in hoofdletters plaatsen ("schreeuwen") is niet toegestaan, evenals het naar inzicht van de redactie overdreven gebruik van vet, cursief, onderstrepen...
L’homme et le vélo bizarre.
Il était une fois un homme qui achetait un vélo. Il était quelque chose bizarre avec ce vélo. Le vélo n’avait pas des roues. Cet homme pensait “ce n’est pas possible, il faut que je peux monter à bicyclette ! ” Heureusement cet homme était entraîneur chez un club sportif. Il demandait à tout le monde les vieilles chaussures sportif. Après il a collecté six pièces de chaussure il pensait de lui-même comment il pouvait réparé son vélo avec ces chaussures. Il mettait tout les chaussures à une ligne mais ça ne marchait pas parce qu’ il ne pouvait pas monter à bicyclette. Ensuite il inventait soudainement qu’ il mettait les chaussures dans une ronde. Il prenait trois pièces des chaussures pour la première roue et trois pièces des chaussures pour la roue secondaire. Il prenait quelque tubes en acier et montait les chaussures à les tubes jusqu'à il avait une bonne roue. Il finissait les deux roues très Secure et il les montait à son vélo. Finalement il pouvait monter à bicyclette avec son vélo.
(zelf geschreven, er zitten hopelijk geen fouten in)
Google: De man en de oneven fiets.
Er was eens een man die kocht een fiets. Er was iets vreemds met deze fiets. De fiets had geen wielen. Deze man dacht: "dit niet mogelijk is, moet ik rijd een fiets! "Gelukkig is deze man was een coach bij een sportvereniging. Vroeg hij iedereen oude sportschoenen. Nadat hij heeft verzameld zes stukken van de schoen dacht hij van zichzelf hoe hij kon repareren zijn fiets met deze schoenen. Hij alle schoenen in een lijn, maar het niet omdat hij niet kon fietsen. Dan opeens bedacht hij dat hij de schoenen in een ronde. Het drie stukken van schoenen voor de eerste wiel en drie stukken van schoenen meenam naar het secundaire wiel. Het duurde een aantal stalen buis en gemonteerd van de buizen tot schoenen die hij had een goede wiel. Hij eindigde zeer veilig beide wielen en hij reed zijn fiets. Ten slotte kon hij rijden op een fiets met zijn fiets.
Er was eens een man en die kocht een fiets. Er was wel iets vreemd aan de hand met die fiets. De fiets had namelijk geen wielen! De man dacht, “dit kan toch niet.. ik moet kunnen fietsen met mijn fiets”. Gelukkig was de man trainer bij een sportvereniging. Hij vroeg aan iedereen de oude sportschoenen. Na 6 paar schoenen verzameld te hebben dacht hij bij zichzelf hoe hij met 12 oude schoenen zijn fiets kon maken. Hij zette alle schoenen op een rijtje maar dat werkte niet want dan kon hij niet trappen. Toen bedacht hij opeens dat hij de schoenen in een ronde moet zetten. Hij nam drie paar schoenen voor het voorwiel en 3 paar voor het achterwiel. Hij nam wat stalen buizen en monteerde de schoenen aan de buizen totdat hij een mooi wiel had. Beide wielen werkte hij netjes af en monteerde die op zijn fiets. Zo kon hij toch nog fietsen met zijn fiets.
haha, ik had eigenlijk gehoopt dat iemand het ging verbeteren maar ik ga het nu afprinten dusja :)
?
Onbekende gebruiker
28-03-2011 22:52
PHP Jasper op 28/03/2011 21:08:05
(...)
haha, ik had eigenlijk gehoopt dat iemand het ging verbeteren maar ik ga het nu afprinten dusja :)
Je verwacht dat op een Nederlands forum een taal met allerlei rare kriebels wel voor je nagekeken wordt in een paar uur tijd...? Pff...
Wel denk ik dat: Cet homme pensait “ce n’est pas possible, il faut que je peux monter à bicyclette ! ” Heureusement cet homme était entraîneur chez un club sportif.
qua leestekens niet helemaal juist zit. Mist volgens mij nog een : en de ” en ! moeten direct achter het woord. Maar of dit in het Frans ook zo is weet ik niet.
Doe mij deze maar:
[img=http://bikereviews.com/wp-content/uploads/2010/02/pinarello-dogma-60-1-super-record-11-2010-road-bike.jpg]
Mag jij raden wat die kost en weegt (inclusief de Lightweight wielen)...
@Jasper;
Ja, en dan zit je mailbox ook nog eens vol met vragen en problemen... Ik heb vanmiddag een 6 jaar oude site van frames naar css omgezet en de html ook nog eens valid gemaakt...
Nadat ik de url's had gerewrite waren er al 200 fouten minder :P
@ vincent, hier hetzelfde.. Volgende week examens en er moeten nu nog redelijk grote groepswerken + testen gedaan worden. -> heb ik minder tijd voor scripten -> heb ik te weinig tijd voor mijn projecten. Algoed heb ik vandaag een groot stuk kunnen afwerken van een project.
Ik heb het heel rustig we behamdelen alles in de les en bespreken het ik heb ook bijna alle toetsen al gehad op enkele na en we gaan richtkng vokrbereiding van examens
[size=xsmall]Toevoeging op 29/03/2011 22:31:44:[/size]
?
Onbekende gebruiker
29-03-2011 22:37
Bram Boos op 29/03/2011 21:53:57
@Karl;
Doe mij deze maar:
[img=http://bikereviews.com/wp-content/uploads/2010/02/pinarello-dogma-60-1-super-record-11-2010-road-bike.jpg]
Mag jij raden wat die kost en weegt (inclusief de Lightweight wielen)...
(...)
Die is te duur. Volgens mij is dat 4000+. En als ik deze (verouderde zooi) mag geloven, dan is die ongeveer een kilo zwaar. Jouw fiets is gewoon een racefiets, een wielren-fiets. Mijn fiets is een crosshybride. Ik kan dus lekker doorfietsen over de weg, maar ik kan ook door het bos heen als ik wil, of zoals ik laatst deed met min. 25km/h over een zand- (schelpen-) -pad fietsen. Door mul zand fietsen wilt ook nog verbazend goed.