Na ruim 50 pagina's in het oude topic volgeschreven te hebben, is het tijd voor deel 2.

Voorgaande delen
PHP-hulp praat topic

De regels
- Off-topic is niet mogelijk dus alle reacties zijn toegestaan, mits ze voldoen aan de volgende regels:

- Agressieve, onwettelijke, bedreigende, lasterlijke, vulgaire, obscene, racistische, misleidende of anderszins ongepaste of irrelevante bijdragen, naar interpretatie van de redactie, zijn niet toegestaan.

- Het plaatsen van persoonlijke informatie van derden (zoals e-mailadressen en/of telefoonnummers) is niet toegestaan.

- Teksten, advertenties en links van promotionele dan wel commerciƫle aard mogen niet worden geplaatst

- Woorden dan wel zinnen onnodig in hoofdletters plaatsen ("schreeuwen") is niet toegestaan, evenals het naar inzicht van de redactie overdreven gebruik van vet, cursief, onderstrepen...
Lees anders voor de grap dit eens door.
Niels Kieviet op 26/03/2011 19:50:14

Lees anders voor de grap dit eens door.

Owh voor de replicatie, nog nooit hoeven gebruiken in mijn geval... Ik vond de naam wel grappig staan tussen Inno en Isam :P
Haha ok dan.. :)
Morgen maar eens eventjes me router nakijken . Als ik draadloos doe dan heb ik heel slecht internet en verbreekt die verbinding steeds maar koppel ik de router los en doe ik lan via de modem dan heb ik wel fatsoenlijk internet
Jordi kroon op 27/03/2011 19:37:22

Morgen maar eens eventjes me router nakijken . Als ik draadloos doe dan heb ik heel slecht internet en verbreekt die verbinding steeds maar koppel ik de router los en doe ik lan via de modem dan heb ik wel fatsoenlijk internet

DHCP??
gewoon een router die aan de modem zit waardoor ik draadloos internet heb

[size=xsmall]Toevoeging op 27/03/2011 21:11:34:[/size]

Ik weet wel zeker dat hij niet meer 100 is heb hem nog gereset zonder resultaat en op me iPod doet hij het ook niet goed terwijl met ethernet kabel hij wel goed werkt
Ik dacht zelf om deze router te halen:

www.paradigit.nl/PARADIGIT/product/ZPR_09NET/01_WIFIROU/productdetails/10013628/Linksys_Wireless_G_Broadband_Router_WRT54GL_EU/WRT54GL_EU/default.aspx

Heeft er iemand een leuke / grappige / bizarre afbeelding?

edit:

Hahaha.. Geniaal :-)
Zou dat lekker fietsen??

Reageren