Na ruim 50 pagina's in het oude topic volgeschreven te hebben, is het tijd voor deel 2.

Voorgaande delen
PHP-hulp praat topic

De regels
- Off-topic is niet mogelijk dus alle reacties zijn toegestaan, mits ze voldoen aan de volgende regels:

- Agressieve, onwettelijke, bedreigende, lasterlijke, vulgaire, obscene, racistische, misleidende of anderszins ongepaste of irrelevante bijdragen, naar interpretatie van de redactie, zijn niet toegestaan.

- Het plaatsen van persoonlijke informatie van derden (zoals e-mailadressen en/of telefoonnummers) is niet toegestaan.

- Teksten, advertenties en links van promotionele dan wel commerciële aard mogen niet worden geplaatst

- Woorden dan wel zinnen onnodig in hoofdletters plaatsen ("schreeuwen") is niet toegestaan, evenals het naar inzicht van de redactie overdreven gebruik van vet, cursief, onderstrepen...
Of zoek een programma die typt op wat je zegt maar dan moet je wel duidelijk zonder dialect praten
Jordi kroon op 30/03/2011 22:54:56

Of zoek een programma die typt op wat je zegt maar dan moet je wel duidelijk zonder dialect praten

Opera Voice.
Ik dacht laat ik eens proberen action script te leren:P Maar weet dus niet waar ik moet beginnen
iemand tips?
iemand weet hoe je een site 180 graden kan draaien? Het was namelijk een 1 april grap :)

-> gevonden

-moz-transform: rotate(180deg);
-webkit-transform: rotate(180deg);
-o-transform: rotate(180deg);
transform: rotate(180deg);
Werkt niet op IE :) Maar 225° is leuker xD
ja, was wel een leuk grapje ;)
Als ze dat nou op twitter zouden doen :P Daar kom ik toch nooit op

[size=xsmall]Toevoeging op 02/04/2011 12:30:15:[/size]

Ik ben maar eens ff een nieuwe router halen :P
[youtube]b6RNxOalENA[/youtube]

Nice!