De regels
- Off-topic is niet mogelijk dus alle reacties zijn toegestaan, mits ze voldoen aan de volgende regels:
- Agressieve, onwettelijke, bedreigende, lasterlijke, vulgaire, obscene, racistische, misleidende of anderszins ongepaste of irrelevante bijdragen, naar interpretatie van de redactie, zijn niet toegestaan.
- Het plaatsen van persoonlijke informatie van derden (zoals e-mailadressen en/of telefoonnummers) is niet toegestaan.
- Teksten, advertenties en links van promotionele dan wel commerciƫle aard mogen niet worden geplaatst
- Woorden dan wel zinnen onnodig in hoofdletters plaatsen ("schreeuwen") is niet toegestaan, evenals het naar inzicht van de redactie overdreven gebruik van vet, cursief, onderstrepen...
Mijn dagindeling: Slapen tot 9 toen niks gedaan tot 12. Toen even gewerkt en net naar een wedstrijd van wielrennen geweest te kijken. Wedstrijd is 3x stilgelegd en er zijn meer dan 40 man gevallen waarvan 5 met de ambu naar het ziekenhuis zijn gegaan. En nu zo snacktime en morgen alleen thuis :D
snacktime hahah xD dat is bij mij eigenlijk altijd op zondag alleen dat vervalt nu door een barbeque wat ik dus niet zo erg vind xD
[size=xsmall]Toevoeging op 02/04/2011 19:23:27:[/size]
[youtube]IIt5lGhFyE0[/youtube]
?
Onbekende gebruiker
02-04-2011 19:30
Zo effe 50 km gefietst, heerlijk weer. Top snelheid was 40km/h. Beste 3500 m was 30.95 km/h.
Maar goed, doe het ook niet per se voor de snelheid.
Lekker door het bos, heide, weilanden, dorpjes.
Zo effe 50 km gefietst, heerlijk weer. Top snelheid was 40km/h. Beste 3500 m was 30.95 km/h.
[quote="Karl Karl op 02/04/2011 19:30:40"]
Ik gebruik Sportypal http://sportypal.com/ vind ik toch wat duidelijker eruit zien dan Endomondo, maar volgens mij kunnen ze beide wel ongeveer hetzelfde (iig de gratis vast wel).
Hoe doe jij dat eigenlijk als jij ergens anders fietst?
Wat ik heel handig aan Sportypal vind is dat je over die balk onderin kan gaan om te zien waar dat is op de route (en dus ook dat icoontje van waar je het hardst ging).
?
Onbekende gebruiker
03-04-2011 22:59
gewijzigd op 03-04-2011 22:59
Van mij de komende tijd niet veel last meer. Heb koprol gemaakt met fiets. Handen kapot, snee in m'n hoofd, zere heup.