Na ruim 50 pagina's in het oude topic volgeschreven te hebben, is het tijd voor deel 2.

Voorgaande delen
PHP-hulp praat topic

De regels
- Off-topic is niet mogelijk dus alle reacties zijn toegestaan, mits ze voldoen aan de volgende regels:

- Agressieve, onwettelijke, bedreigende, lasterlijke, vulgaire, obscene, racistische, misleidende of anderszins ongepaste of irrelevante bijdragen, naar interpretatie van de redactie, zijn niet toegestaan.

- Het plaatsen van persoonlijke informatie van derden (zoals e-mailadressen en/of telefoonnummers) is niet toegestaan.

- Teksten, advertenties en links van promotionele dan wel commerciële aard mogen niet worden geplaatst

- Woorden dan wel zinnen onnodig in hoofdletters plaatsen ("schreeuwen") is niet toegestaan, evenals het naar inzicht van de redactie overdreven gebruik van vet, cursief, onderstrepen...
Had je al een plaats in gedachte Jasper? En een datum / tijdstip?
Als je een meeting wilt organiseren, zul je toch een centraal gelegen plek in Nederland moeten nemen aangezien je toch wel wilt dat zowel de 'noordelingen'als de 'zuidelingen' een zelfde reistijd hebben.
Het heeft geen zin om iets in Groningen te organiseren als er dan mensen uit limburg/Brabant/Zeeland veel langer onderweg zullen zijn dan mensen uit bijv Noord Holland/Utrecht.
Ik denk niet dat dat aanslaat.

Ikzelf kom uit België dus ik denk dat midden / zuid holland wel een goede plaatst is. Over de datum ik dacht aan april / mei volgend jaar. Lekker veel tijd om alles te organiseren.
Zuid-Holland vind ik prima, aangezien ik daar woon ;-) Maar goed, ik vind het ook niet erg om wat te reizen.. Btw, welke dag had je in gedachten?? Of zelfs dagen?
Ik neem aan dat je voor de mensen die van heel ver komen een slaap mogelijkheid bied?
Aangezien een hotel dan een optie zou zijn (voor de mensen die van ver moeten komen en niet s'avonds laat terug willen/moeten rijden) die hebben tenslotte ook vaak conference/vergaderzalen te huur, echter zijn daar natuurlijk kosten aan verbonden.

Het belangrijkste is eerst om te kijken hoeveel mensen er echt willen komen want om voor 10 mensen iets te organiseren wordt erg duur.
Eigenlijk zou er een lijst/aanmeldformulier moeten komen (voor al de php-ers hier op dit forum moet DAT niet moeilijk zijn. BIG SMILE) met wie er wil komen, ongeacht eventuele reistijden en wat men er maximaal voor over hebt, dan pas kun je verder plannen.
oei hoe maak je zoeiets? Haha mopje hé! ;) Het lijkt mij inderdaad een goed plan daar al eens over rond te horen.
Ben begonnen aan de tutorial! :-)
Ik (of beter gezegd: mijn vrouw) ben bezig met een nieuw project.
De details zijn nog niet helemaal duidelijk, maar er zit veel rekenwerk in.
Ik schat dat ik in februari klaar ben met tellen...
Zo zo :-)
Ik kan 3 mensen in de omgeving Rotterdam (inclusief de Drechtsteden en de Hoeksche Waard) meenemen, mochten ze te veel afhankelijk zijn van het OV :)

(Overigens, mochten jullie een meeting willen organiseren, wellicht handiger om dat in een nieuw topic te doen? Ik houd me dit keer met het organiseren ervan afwezig, maar mocht het worden georganiseerd kom ik natuurlijk wel!)

Reageren