Na ruim 50 pagina's in het oude topic volgeschreven te hebben, is het tijd voor deel 2.

Voorgaande delen
PHP-hulp praat topic

De regels
- Off-topic is niet mogelijk dus alle reacties zijn toegestaan, mits ze voldoen aan de volgende regels:

- Agressieve, onwettelijke, bedreigende, lasterlijke, vulgaire, obscene, racistische, misleidende of anderszins ongepaste of irrelevante bijdragen, naar interpretatie van de redactie, zijn niet toegestaan.

- Het plaatsen van persoonlijke informatie van derden (zoals e-mailadressen en/of telefoonnummers) is niet toegestaan.

- Teksten, advertenties en links van promotionele dan wel commerciƫle aard mogen niet worden geplaatst

- Woorden dan wel zinnen onnodig in hoofdletters plaatsen ("schreeuwen") is niet toegestaan, evenals het naar inzicht van de redactie overdreven gebruik van vet, cursief, onderstrepen...
68% was het toch?
@maikel met onveilig bedoel ik dat er mysql injectie mogelijkis.

Haha kijk naar mijn vervolg opleiding. Lieten ze een aantal designs zien. Wordt er gebruik gemaakt van tabellen. En sql-injection kennen ze niet haha :P
haha maar t ergste is dan nog dat die leraren het niet kennen

Licht eraan of je MBO, HBO of universiteit gaat doen.. ;)
Niels Kieviet op 09/07/2011 12:42:39

Ligt eraan of je MBO, HBO of universiteit gaat doen.. ;)

Ik heb HBO gestudeerd, maar ik de leraren meer moeten uitleggen dan de leraren mij...

Niveau zegt niet altijd alles:
Bij ons kreeg de school per geslaagde leerling subsidie. Iedereen kon dus net zolang vakken blijven herhalen als ze wilden.

Ik heb HBO gestudeerd, maar ik de leraren meer moeten uitleggen dan de leraren mij...

Oh; bende gij d'r zo inne? ;-)
Niek s op 09/07/2011 20:26:42

Oh; bende gij d'r zo inne? ;-)

Heeft weinig met mijn eigen niveau te maken...
je moet ook geen seafight doen, daar worden wachtwoorden ook niet geencrypt
Ik ben gevraagd door mijn chef of ik geintereseerd ben om me meer op ICT te gaan richten. Ik ben nu als laborant de ICT-expert in de zin van: in het land der blinden is 1-oog koning.

Vraag aan jullie:
Wat zijn goede/handige (avond)opleidingen om te gaan volgen? Ik ben laborant, maar krijg met allerlei soorten software te maken om bv robot-systemen te bedienen.

Reageren