Na ruim 50 pagina's in het oude topic volgeschreven te hebben, is het tijd voor deel 2.

Voorgaande delen
PHP-hulp praat topic

De regels
- Off-topic is niet mogelijk dus alle reacties zijn toegestaan, mits ze voldoen aan de volgende regels:

- Agressieve, onwettelijke, bedreigende, lasterlijke, vulgaire, obscene, racistische, misleidende of anderszins ongepaste of irrelevante bijdragen, naar interpretatie van de redactie, zijn niet toegestaan.

- Het plaatsen van persoonlijke informatie van derden (zoals e-mailadressen en/of telefoonnummers) is niet toegestaan.

- Teksten, advertenties en links van promotionele dan wel commerciƫle aard mogen niet worden geplaatst

- Woorden dan wel zinnen onnodig in hoofdletters plaatsen ("schreeuwen") is niet toegestaan, evenals het naar inzicht van de redactie overdreven gebruik van vet, cursief, onderstrepen...
Ah leuk, dat wordt dan je nieuwe uitdaging voor 2012 :)
Ozzie PHP op 29/12/2011 08:50:26

Ik denk dat de gezinsuitbreiding in februari een grotere uitdaging wordt... ;-)
Proficiat Tobias, 2 leuke uitdagingen lijkt mij. :)
Tobias Tobias op 29/12/2011 09:45:34

[quote="Ozzie PHP op 29/12/2011 08:50:26"]

Ik denk dat de gezinsuitbreiding in februari een grotere uitdaging wordt... ;-)
[/quote]
Jij hebt de belangrijkste klus al geklaard neem ik aan :)
Proficiat!
Haha Ozzie, waarschijnlijk wel he. ;)
PHP Jasper op 29/12/2011 10:43:05

Haha Ozzie, waarschijnlijk wel he. ;)

Dat weet je niet he ;)
Kunstmatige inseminatie, adoptie... ik noem maar wat :)
Daarom zeg ik waarschijnlijk maar de kans is groot. :)
VBA leren, pff. Ik ben een tijdje geleden begonnen met C#, maar dat heb ik maar meteen opgegeven. Ik hou niet zo van die .NET talen, allemaal veel te strict en precies.

@Tobias, leuk en spannend. We horen het in februari wel

[offtopic]In elk bericht op deze pagina staat een emoticon, dus daar doe ik ook nog even aan mee :P[/offtopic]
Ik zeg, dat wordt feestje. Waar woon je precies Tobias?
In twente, iedereen is welkom

Reageren