De regels
- Off-topic is niet mogelijk dus alle reacties zijn toegestaan, mits ze voldoen aan de volgende regels:
- Agressieve, onwettelijke, bedreigende, lasterlijke, vulgaire, obscene, racistische, misleidende of anderszins ongepaste of irrelevante bijdragen, naar interpretatie van de redactie, zijn niet toegestaan.
- Het plaatsen van persoonlijke informatie van derden (zoals e-mailadressen en/of telefoonnummers) is niet toegestaan.
- Teksten, advertenties en links van promotionele dan wel commerciƫle aard mogen niet worden geplaatst
- Woorden dan wel zinnen onnodig in hoofdletters plaatsen ("schreeuwen") is niet toegestaan, evenals het naar inzicht van de redactie overdreven gebruik van vet, cursief, onderstrepen...
Kijk is aan...
want ik kan me nog ergens heugen dat hij nog niet zo lang geleden zei van:
ze hebben mij ook gevraagd of ik moderator wilde worden maar ik heb nee gezechd(of wil niet)
Maar in elk geval:
Eindelijk overgestapt... :P
Nog een slimme kop erbij in het team...
Het is iets anders verlopen. Bas heeft op aanraden van mij Kees een uitnodiging verstuurd. Door diversen zaken is dit heel even in een doofpot geraakt waardoor Kees dacht dat het niet meer nodig was. Hij heeft van Bas geen mailtje meer terug gehad waardoor Kees (in dat topic) heeft gezegd dat hij dat niet zo netjes vond aangezien hij toch moderator wilde zijn.
Tot slot, heeft Bas door een herinnering gereageerd en is Kees opgenomen in het team, waar ik heel blij mee ben!
Er zijn twee vast forum mods. Dat zijn Kees Schepers en Bas IJzelendoorn. Daarnaast heb ik ook rechten op het forum, maar mijn hoofdtaak is het beheren van de library. Is 3 mods vergeleken met het aantal (actieve) gebruikers veel? ;-)