L.S.,

Er was eens, lang geleden, een jonge en naïeve ik die zijn volledige naam zomaar postte in enkele topics in PHPhulp, niet denkend aan het feit dat ik daarmee gevonden zou worden in Google.

Zouden jullie mijn gekwelde ziel kunnen laten rusten door de betreffende berichten uit de volgende topics te kunnen verwijderen?

In dit topic het eerste bericht, en in dit topic het vierde bericht.

Alvast heel hartelijk bedankt,

Met vriendelijke groeten,

K
Er zijn nog geen reacties op dit bericht.
K i p op 25/06/2011 10:58:14

Heb ik dit ook al niet eens in 2009 voor jou gevraagd?
Als je je naam in je profiel verandert, wordt dit toch in al je topics aangepast?
Rolf f op 25/06/2011 11:18:28

Als je je naam in je profiel verandert, wordt dit toch in al je topics aangepast?

Nee.

Sowieso dient aan deze aanvraag gehoor te worden gegeven.
Kip (hihi), je hebt Bas' e-mailadres toch nog?
En wat houd je tegen om de Privé Berichten-functie te gebruiken om een mod te contacteren?
De naam uit de berichten verwijderen lijkt mij voldoende, een weekje wachten en het is uit de zoekresultaten. Maar bespreek dat met één van de moderatoren (die kunnen dat aanpassen). Gehele berichten verwijderen (vooral als het de openingspost is) lijkt me een beetje 'over the top'.
Bedankt voor alle reacties. Ik verwijs graag naar dit topic waar het verzoek binnen een uur werd gehonoreerd, en naar de veel gesteld vragen waarin staat dat in overleg verwijdering van bepaalde berichten wel mogelijk is. Dat laatste dient niet via PM te gebeuren maar via het admin / mod hulp forum.

En, zoals ook in de andere topics wordt gezegd, het is inderdaad niet mogelijk om deze berichten aan te passen: ik zou het heel graag zelf doen, maar dat is niet meer toegestaan.
Volgens mij moet moet het zelfs mogelijk zijn volgens wbp om alle berichten van jezelf te laten verwijderen (of onherkenbaar te maken als zijnde van jou).
Karl Karl op 25/06/2011 11:00:46

[quote="K i p op 25/06/2011 10:58:14"]

Heb ik dit ook al niet eens in 2009 voor jou gevraagd?
[/quote]

Klopt, ze houden niet van opschieten hier geloof ik. Of ze houden niet van mij, één van de twee.
Hoi Kip.

Excuses voor het late reageren op jouw topic. Ik had hem niet gezien. Ik heb de berichten voor je aangepast en hoop dat ik zo aan je eisen en wensen voldaan heb ;)

Daarnaast, ik heb Bas een PM gestuurd met de vraag of de voorwaarden aangepast kunnen worden zodat mensen een PM moeten sturen wanneer berichten / topic aangepast moeten worden. (Vorige week, aan de hand van het topic wat jij al aangaf)

Niels

Reageren