Hallo,

ik zit met het volgend probleem:
ik heb een website geïnstalleerd op mijn server, dit ging allemaal goed maar als ik probeer in te loggen in mijn admin area (vanaf de website) krijg ik elke keer het inlogscherm er weer voor, de gebruikersnaam en wachtwoord zijn wel goed want als ik een ander wachtwoord probeer, geeft hij aan dat het fout is. kan iemand mij vertellen hoe ik dit kan oplossen en welk bestand ik hier moet posten?

Met vriendelijke groet,

Gerhard
Je krijgt geen enkele melding?
Je zal de scripting in moeten duiken en gaan debuggen vanaf het moment van inloggen.. kijken wat er allemaal gebeurt in de scripting.
kan ik hier iets posten zodat u misschien even kunt kijken wat het is?
ik ben een beginner met php
linux

[size=xsmall]Toevoeging op 15/02/2012 11:33:32:[/size]

edit: ik heb een nieuw script geinstalleerd, maar ik blijf hetzelfde probleem houden
Als je zeker weet dat je inloggegevens juist zijn, dan gaat het dus fout bij het doorsturen. Die code is dan relevant. Wordt doorgestuurd naar een andere pagina, dan zal daar een controle zijn of de inloggegevens juist zijn. Ook die code is interessant.
gaat het om deze code?

<?
include'../config.php';
require_login_admin();
$title="$CONFIG->sitename ADMIN Area";
include("$CONFIG->templatedir/header.php");
$page_content="<div align=center class=text>Last login on ".$ADMIN["admin"]["lastlogin"]."
from ".$ADMIN["admin"]["last_ip"]."<br>

<br><strong>Welcome to the admin area.</strong><br><br>You can manage from here your users , view detailed stats about the site ,and change the content for some pages.<br>
<font color=red>Important:</font>
You should change your password often and make it hard to guess.<br>

</div>";

include("$CONFIG->templatedir/admin.content.php");
include("$CONFIG->templatedir/footer.php");
?>
include("$CONFIG->templatedir/header.php");

??

Wat moet hier uitkomen?
ik heb geen idee, wilt u dat ik het header.php bestand hier post?