Hallo,

ik zit met het volgend probleem:
ik heb een website geïnstalleerd op mijn server, dit ging allemaal goed maar als ik probeer in te loggen in mijn admin area (vanaf de website) krijg ik elke keer het inlogscherm er weer voor, de gebruikersnaam en wachtwoord zijn wel goed want als ik een ander wachtwoord probeer, geeft hij aan dat het fout is. kan iemand mij vertellen hoe ik dit kan oplossen en welk bestand ik hier moet posten?

Met vriendelijke groet,

Gerhard
Zonder de php tags < ?php en ? >, die heb je niet meer nodig. Ik gebruikte ze alleen om hier de juiste layout te krijgen.
dan blijft hij hetzelfde doen, ik kom gewoon weer terug bij het inlogscherm
kijk eens in je broncode in de browser of daar een vreemde tekst in staat (wat het tekst zou moeten zijn die net is geprint met die regel die ik je gaf)
En daar al gekeken? Klopt het dat er een 'unexpected <' staat?

Heb je error-reporting wel aan staan in je bestanden?
sorry ik kan daar niks vreemds vinden.
hoe kan ik error-reporting aan zetten?
Als je niets vreemds ziet, dan is het de vraag of je script uberhaupt wel bij dat gedeelte komt. Dan wordt het dus de vraag wat er in require_login_admin() gebeurt.
ik heb al gezocht naar require_login_admin maar ik kon het nergens vinden.
Dat zal een function zijn.

En als bovenstaand script een beetje compleet is dan zou het in config.php moeten staan.
dan zal dat het probleem kunnen zijn want het staat er namelijk niet in, is er een mogelijkheid dat ik het er zelf tussen kan zetten?
Gerhard Laan op 15/02/2012 12:37:24

sorry ik kan daar niks vreemds vinden.
hoe kan ik error-reporting aan zetten?

bovenaan in je script:

<?PHP
ini_set('display_errors', 1); // 0 = uit, 1 = aan
error_reporting(E_ALL);
?>

[size=xsmall]Toevoeging op 15/02/2012 12:54:01:[/size]

Gerhard Laan op 15/02/2012 12:49:49

dan zal dat het probleem kunnen zijn want het staat er namelijk niet in, is er een mogelijkheid dat ik het er zelf tussen kan zetten?

Tuurlijk kun je het er zelf tussen zetten. Maar heb je dan enig idee wat er in moet staan....? ;-)

Reageren