Hallo,

ik zit met het volgend probleem:
ik heb een website geïnstalleerd op mijn server, dit ging allemaal goed maar als ik probeer in te loggen in mijn admin area (vanaf de website) krijg ik elke keer het inlogscherm er weer voor, de gebruikersnaam en wachtwoord zijn wel goed want als ik een ander wachtwoord probeer, geeft hij aan dat het fout is. kan iemand mij vertellen hoe ik dit kan oplossen en welk bestand ik hier moet posten?

Met vriendelijke groet,

Gerhard
als ik trouwens op login druk, veranderd de website balk even van voorbeeld.nl/siteadmin/index.php naar voorbeeld.nl/siteadmin/adminarea.php en gaat dan gelijk weer terug naar voorbeeld.nl/siteadmin/index.php
kan het zijn dat hij niet goed word doorgestuurd naar de adminarea.php?
Denk dat er in adminarea.php een foute check zit of je wel bent ingelogd :)
Jacco Engel op 15/02/2012 12:59:15

Denk dat er in adminarea.php een foute check zit of je wel bent ingelogd :)

heeft u een idee hoe ik dat kan controleren?
Hoe is die controle nu in het script?

Jij hebt de gegevens/informatie. Wij niet ;-)
Obelix en Idefix op 15/02/2012 13:16:15

Hoe is die controle nu in het script?

Jij hebt de gegevens/informatie. Wij niet ;-)

u bedoeld de error-reporting?
ik heb het gezoch maar niks gevonden, en k heb het toegevoegd aan het begin van het script maar er gebeurde niks
Hoeveel ervaring heb je met PHP?
weinig, ik ben nog maar een beginner.
sorry voor al mijn vragen
Je vragen zijn niet erg; iedereen die begint zal die hebben.
Maar probeer wel om dingen zelf op te zoeken/te begrijpen.
Wat je nu doet is hier melden dat het niet werkt en wij mogen in onze glazen bol kijken om een oplossing voor je te vinden.

Kennelijk gaat het fout op die adminarea pagina. Welke code staat daar die controleert of de inloggegevens kloppen. Die code heb jij/kun je bekijken, wij niet.
de code die ik hier gepost heb is de complete adminarea.php file, ik weet alleen niet of er iets fout is of iets mist
Obelix en Idefix op 15/02/2012 12:53:00

bovenaan in je script:

<?PHP
ini_set('display_errors', 1); // 0 = uit, 1 = aan
error_reporting(E_ALL);
?>

Heb je dit al gedaan?

Reageren