De nieuwe website van Poelman Automatisering is online!
Het heeft een aantal maanden geduurd, maar eindelijk is het zover.
Er kunnen uiteraard nog wat (schoonheids)fouten in zitten. Jullie zijn vrij deze te melden!
Ook overige tips, suggesties of feedback is van harte welkom.
Win een gratis programmeur ter waarde van 400 euro!
Wordt 1000e unieke bezoeker en win een waardebon ter waarde van 400 euro! Deze bon is inwisselbaar voor 10 uur programmeren in PHP en MySQL. Ook mag de bon in overleg worden gebruikt voor andere doeleinden zoals hosting of het inbouwen van een website in een CMS systeem.
kwa design heel mooi. alleen zit ik hier op een 17inch imac en dan is het een beetje kaal.. veel leeg ruimte er zit hier en daar wel een schaar een kopje koffie enz maar net iets te weinig naar mijn mening. overigens vind ik het menu totaal niet bij de rest passen maar dat is mijn mening. voor de rest vind ik het idee heel goed en alles is heel mooi gemaakt! prachtig idee. alleen is het nog geen 10.
Het lukt niet om een webhostingpakket te bestellen, de links lopen stuk voor stuk dood. Het zelfde geldt als ik een domeinnaam wil bestellen, en bovendien gaat het systeem de mist in als ik niks invul.
Allereerst een goed design. Ik heb echter nog wel een puntje. De achtergrond is heel druk waardoor het content vlak heel erg klein lijkt. (is ook maar 750px breed)
Ik kreeg de indruk dat ik op een blog zat i.p.v op een website van een professioneel bedrijf.
Kleine tips:
- De outline van het menu op 0 zetten?
- Ik mis een favicon?
Niels
?
Onbekende gebruiker
04-05-2012 22:01
8 fouten in de html validator..
Verders idd erg druk