De nieuwe website van Poelman Automatisering is online!
Het heeft een aantal maanden geduurd, maar eindelijk is het zover.
Er kunnen uiteraard nog wat (schoonheids)fouten in zitten. Jullie zijn vrij deze te melden!
Ook overige tips, suggesties of feedback is van harte welkom.
Win een gratis programmeur ter waarde van 400 euro!
Wordt 1000e unieke bezoeker en win een waardebon ter waarde van 400 euro! Deze bon is inwisselbaar voor 10 uur programmeren in PHP en MySQL. Ook mag de bon in overleg worden gebruikt voor andere doeleinden zoals hosting of het inbouwen van een website in een CMS systeem.
Toen ik dit weekend zag dat er een website is die sprekend op die van mij leek was ik overdonderd. Dat kan toch niet??
Ik heb contact opgenomen met de ontwerper van mijn website, een externe partij die veel voor ons doet. Hij heeft aangegeven de website inderdaad ooit ergens gezien te hebben. Hij heeft dat als inspiratie gebruikt en (te) veel elementen overgenomen.
Natuurlijk is het niet erg kleine dingen af te kijken, maar ik geef jullie in deze gelijk. Dit kan niet.
De ontwerper heeft zojuist zijn excuses aangeboden en komt vandaag of morgen met een nieuw ontwerp.
Jullie bedankt voor de oplettendheid.
Was er een manier om dit te voorkomen? Is er een manier om snel te zien of ontwerpen "Gejat" zijn?
Om nog even kort terug te komen op het SEO: Onze website is ingebouwd in CMS Made Simple. In dit systeem zit een extra module genaamt SEO Tools. Opzich erg handig, veel functionaliteiten. Toch moet er nog wel weat gecustomized worden in de module. Zo zet hij standaard alle keywords in de title. Dit is ook de reden dat dat bij onze website het geval is. Is dus zeker wel een kwestie van tijd, want de module moet op onze website nog wat aangepast worden.
Ik heb contact opgenomen met de ontwerper van mijn website, een externe partij die veel voor ons doet. Hij heeft aangegeven de website inderdaad ooit ergens gezien te hebben. Hij heeft dat als inspiratie gebruikt en (te) veel elementen overgenomen.
Ooit een keer gezien? Denk ik niet, hij heeft hem recent gebruikt aangezien hij bijna alles gekopieerd heeft :-) Als ik jou was zou ik nog even kijken naar andere designs kijken van die externe partij, zal vast niet de eerste keer zijn..
Persoonlijk gezien zou ik diegene die dit heeft gemaakt niet meer vertrouwen, en direct de laan uitsturen of ander werk geven als het een stagiaire is, en een ander bedrijf/persoon de site laten ontwerpen...
Je had een paar jaar geleden toch al een design, waar ik toegang tot had? Kan je die niet van stal halen, die zag er ook wel netjes en formeel uit.
Ik heb de topicstarter nog niet langs zien komen in dit topic voor de nieuwe layout van 'Qlic' en om onnodig kicken tegen te gaan doe ik dit topic maar op slot.