Beste,
ik was eens aan het zoeken welke de krachtigste laptop is maar vind niet meteen een.
Liefst ook 1 met veel capaciteit en een goeie processor.

Iemand tips waarop ik moet letten of misschien zelf een voorstel?
Alvast bedankt!

*Prijs speelt geen rol.

Dem

[size=xsmall]Toevoeging op 11/08/2012 18:14:17:[/size]

Tevens nog iets extra,
is Linux krachtiger dan Windows?
Dan zou ik de HP Envy nemen. Gewoon persoonlijke voorkeur: ik werk al jaren met HP-laptops.

(Wel zou ik dan voor een 17-inch HP Pavilion gaan: een groter scherm met 1600 x 900 WXGA++ plus een volwaardig qwerty-toetsenbord werkt prettiger als je er uren per dag achter doorbrengt. Misschien een maat te groot als je er op school mee rondsjouwt, maar wel een volwaardige "desktopvervanger". En dat voor bijna de helft van het geld van een HP Envy.)
Hallo Ward,

Ik heb momenteel een HP Pavilion dv7
En ben er ook zeer tevreden mee !

Ik heb wel een Azerty toetsenbord nodig, want daar werken ze (denk ik overal) in België mee.

Welke HP Pavilion raad je me aan?
als ik een laptop nodig hebt dan ga ik naar http://www.xnotebooks.nl daar kan je je eigen samenstellen met diverse opties.
en ik kwam met een
17 inch laptop
nvidia geforce 840m
16 GB ram
500GB hybrid schrijf
en windows 7 64 bit
quadcore intel i7 2,7ghz - 3,6 ghz

op iets van 1100 euro. wat dus bijna een koopje is voor wat je er voor terug krijgt
Ozzie PHP op 31/08/2014 19:57:11

@Reshad... lol... jij zit op die school dat je dat zo zeker weet? :)

Niet op diezelfde school, Maar wel een school :) Denk dat dat ook een geldig excuus is :p
>> Denk dat dat ook een geldig excuus is :p

Als die school in België staat, zou je gelijk kunnen hebben... maar als ie in Nederland staat dan weet ik het zo net nog niet. In België zijn ze namelijk een stuk strenger ;)
Mijn DV7 is onlangs overleden, na jaren trouwe dienst. Inderdaad een fijne laptop.
- Diov - op 01/09/2014 10:35:12

Welke HP Pavilion raad je me aan?

Ik zou de specs vergelijken met de vereisten van school.

Verder zou ik zeker in een winkel gaan kijken. Met name de beeldkwaliteit kun je alleen in het echt goed beoordelen. Omdat ik veel schrijf, vind ik daarnaast de "klik" van het toetsenbord erg belangrijk.
Hallo :)

- Bestellen jullie wel eens een laptop online?
Of kopen jullie dat ook gewoon in een winkel?

- Daarnaast: als je hem niet in een winkel koopt, en je laptop is 'stuk'. Waar doe je hem dan binnen? Het voordeel wat je dan wel hebt is dat een lokale PC winkel dit zeer snel kan oplossen.
Bij een goede online winkel als ie direct al kapot blijkt te zijn, dan stuur je 'm terug naar de winkel. De goede winkels laten 'm dan ophalen door een koerier. Als ie later kapot is, dan moet je 'm wellicht terugsturen naar de fabrikant. Wat dat betreft zou een fysieke winkel makkelijker kunnen zijn, maar ook die willen nog wel eens moeilijk doen. Je moet doen waar je jezelf het prettigst bij voelt.
Bedankt Ozzie ! :)

- Coolblue lijkt me wel een goeie winkel om zoiets online te kopen.
- In België wordt nog veel minder online gekocht dan in Nederland heb ik al vernomen :)

Reageren