nou het zit zo, ik heb een script gekocht. maar de maker van het script zou het verder voor me installeren.
maar zelf moet ik dat lijstje aanpassen. voor dat die het script er op gaat zetten.
zelf weet ik niet hoe de script in elkaar zit. weet er ook niet zo veel van af.
maar zou het kunnen dat de script ook werkt op deze versie?
Het valt te proberen, niet geschoten is altijd mis.
Dus, probeer....
Denk er ook eens serieus over na om PHP eens te (laten) upgraden op je server.
Je versie loopt een jaar achter!!!!! Ikzelf zou op je eigen PC een recente PHP installatie installeren, en het script ook daar op uittesten.
ik ben zelfs op het punt om mijn geld terug te vragen.
want dit is geen service ze zeggen dat het met 3 maanden support en de installatie is inbegrepen, maar ik moet al die dingen maar zelf aanpassen.
Dat je die moet aanpassen lijkt me geen probleem, maar op grond van verouderde odnersteuning zou ik dan zeker je geld terug vragen. Maar heb je het al geprobeerd op jouw installatie? Misshcien werken hun zelf wel met een oude PHP versie waarmee ze niet zeker izjn of hun script wel op nieuwe versies draait?
En flink verouderd... Nieuwe versies in PHP komen er om een paar bugs op te lossen, maar voornamelijk om veiligheidslekken te dichten. Zodra je dus gaat downgraden maak je je site alleen maar onveiliger.
Mag ik vragen wat het nut is van het scriptje, er zijn vast nog wel meer scriptjes te vinden die wel goed zijn en up to date?
Vraag me af of je vps überhaupt aan de eisen voldoet.
Als ik zie dat je 512 mb ram nodig hebt en max_execution_time onbeperkt is, dan moet je al een hele dikke server hebben wil je het nog een beetje laten draaien...
Om wat voor een script gaat het?
Our script will work on PHP version 5.3.8 but it may interrupt some functionality
Welke functionaliteit zou dan niet werken?
Zou me zo even geen functie kunnen voorstellen die php 5.3.8 aan boord heeft die iets in de soep zou kunnen draaien. Er kan niets in zitten van erreg, magic_quotes moet uit staan, pass by reference zou het enige zijn wat misschien verkeerd zou kunnen gaan.