Hallo allemaal,

De titel zegt het al. We gaan het hebben over koffie. Ik wil graag weten hoe jullie die het liefste drinken. Bijv: 1 klontje, 2 klontjes en een zoetje, of gewoon helemaal zwart.

Ik drink hem in ieder geval 100% zwart. Hoe zit dat bij jullie?
Ik drink helemaal geen koffie. Geen idee wat mensen daar aan vinden om eerlijk te zijn.
Koffie -> Zwart -> Extra Sterk

@Mark smaken verschillen, zo vind ik Amstel lauwe pis en Hertog Jan echt bier.. Terwijl anderen zweren bij Amstel. Gelukkig hebben we allemaal verschillende smaken anders zouden we allemaal op de zelfde chick vallen wat me ook niet echt handig lijkt.
@HertogJan, ik mag jouw smaak! Als koffie iets er in heeft is het geen koffie meer. Dan is het een slappe prut!
- Mark - op 03/04/2013 11:38:59

Ik drink helemaal geen koffie. Geen idee wat mensen daar aan vinden om eerlijk te zijn.

Ik ben dus niet de enige.
Koffie is niet te drinken.
Met SanThe ^^

Doe mij maar een kopje thee. Al die caffine, da's gewoon niet goed als je dat te vaak neemt...
Afhankelijk van de dag en de tijd, drink ik alle soorten door elkaar, maar mijn vaste favoriet is koffie met muntsmaak (ja echt ;-)
Het liefst een cappuccino met suiker en anders gewoon een koffie met suiker en melk.
Ik drink heel soms koffie, maar dan ook echt hééél soms. Maar geen pure zwarte koffie, dat krijg ik echt niet binnen.... afschuwelijke smaak :P Ik doe er dan heel wat melk en suiker bij. Koffie verkeerd zeg maar.
Ben verslaafd aan koffie, ik drink op school zon 6 bakken en 's avonds in de sportschool nog nog stuk of 4.. I'm loving it zolang er maar geen melk of suiker in zit
Lijkt me niet echt gezond.

Reageren