De titel zegt het al. We gaan het hebben over koffie. Ik wil graag weten hoe jullie die het liefste drinken. Bijv: 1 klontje, 2 klontjes en een zoetje, of gewoon helemaal zwart.
Ik drink hem in ieder geval 100% zwart. Hoe zit dat bij jullie?
Ben verslaafd aan koffie, ik drink op school zon 6 bakken en 's avonds in de sportschool nog nog stuk of 4.. I'm loving it zolang er maar geen melk of suiker in zit
Dan lijken we wel koffie-twins. Het kan mij ook niet genoeg zijn, maar als ik in de avond drink(Wel eens 4 gedronken) kom ik niet in slaap. Hoe hard ik ook probeer of melatonine pillen slik.
[quote="Hertog Jan op 03/04/2013 13:37:44"]
Ben verslaafd aan koffie, ik drink op school zon 6 bakken en 's avonds in de sportschool nog nog stuk of 4.. I'm loving it zolang er maar geen melk of suiker in zit
Dan lijken we wel koffie-twins. Het kan mij ook niet genoeg zijn, maar als ik in de avond drink(Wel eens 4 gedronken) kom ik niet in slaap. Hoe hard ik ook probeer of melatonine pillen slik.
[/quote]
Moet dat dan? Ik slaap gemiddeld zon 4 a 5 uur per nacht
Haha, jullie houden er wel gezonde levensstijlen op na :)
Slaappillen innemen is nooit goed hè Koen. Hou daar rekening mee. Dat moet geen gewoonte worden. Als je continu behoefte hebt aan koffie (een oppepper) moet je je afvragen waar die behoefte vandaan komt. Ben je vaak moe? Probeer dan een beter ritme te vinden. Misschien een uurtje vroeger naar bed, of overdag of 's avonds even buiten een blokje om lopen. Koffie is natuurlijk makkelijk, en ik drink het zelf ook wel eens, maar heel veel kopjes is ook niet echt goed lijkt me.
Zwart of met een beetje (1 klontje/schepje) suiker als het vers gemalen bonenkoffie is of senseo dark roasted. Filter koffie met melk anders is het niet te doen.