Hallo allemaal,

De titel zegt het al. We gaan het hebben over koffie. Ik wil graag weten hoe jullie die het liefste drinken. Bijv: 1 klontje, 2 klontjes en een zoetje, of gewoon helemaal zwart.

Ik drink hem in ieder geval 100% zwart. Hoe zit dat bij jullie?
En vinden jullie dat dan lekker? Of drink je het gewoon even snel op om wakker te worden?
Ozzie PHP op 03/04/2013 15:25:33

Slaappillen innemen is nooit goed hè Koen. Hou daar rekening mee. Dat moet geen gewoonte worden. Als je continu behoefte hebt aan koffie (een oppepper) moet je je afvragen waar die behoefte vandaan komt. Ben je vaak moe? Probeer dan een beter ritme te vinden. Misschien een uurtje vroeger naar bed, of overdag of 's avonds even buiten een blokje om lopen. Koffie is natuurlijk makkelijk, en ik drink het zelf ook wel eens, maar heel veel kopjes is ook niet echt goed lijkt me.

Dat alles heb ik al geprobeerd, ik loop eind van de middag 45 min om van de bus naar huis te komen omdat mijn fiets is gejat. Daarna fitness ik nog 1,5 uur en je zou zeggen door dat sporten moe zou worden. Maar door het sporten word ik juist energieker en ben ik juist minder snel moe :-) En ja, school + sport + werk dan hou je niet veel tijd over om te slapen ;-) Maar he ik hou van koffie, niet omdat het moet maar omdat het lekker is <3
Als ik op wil warmen pak ik thee dat werkt beter. Eigenlijk ook niet om wakker te worden (heel soms wel) Meestal gewoon omdat ik het lekker vindt. Zeker als ik de heerlijke geur van versgemalen koffie bonen ruik... hmmmmm.....
Hertog Jan op 03/04/2013 16:27:03

Maar door het sporten word ik juist energieker en ben ik juist minder snel moe :-)

Dat klopt, maar dan ga je te laat sporten. Dan moet je proberen een uurtje eerder te gaan sporten.

Koffie, bah. Vies spul…

Snap nog steeds niet dat iemand dat lekker kan vinden (zelfs niet met een heel pak suiker erin)! Doe mij maar lekker thee, of iets anders (zolang het geen koffie is) :P
Koffie... hmm.. drink tegenwoordig koffie amaretto smaak.
Als er geen koffie is: (mompelt bier!)
Hoezo is koffie vies? Nog even en jullie zeggen dat jullie ook geen bier drinken :/

Ondertussen weer 4 bakken achter de kiezen :$
Bakken koffie of bakken bier Hertog Jan? :)
Koffie, het is nog vroeg. Vanavond aan de bakken bier ;-)
Hummm... koffie... 100% zwart en zo sterk mogelijk... koffie moet je eten met mes en vork... van 's morgens tot 's avonds... Voor ik ga slapen zelfs een ijskoude koffie... Zonder benzine rijd een auto ook niet hé...

Koffie moet zijn zoals een echte man, puur en sterk :-p

Reageren