Ik ben namelijk op zoek in de website hier naar zo'n zelfde fout als die mijn script weergeeft Parse error: syntax error, unexpected< ik heb andere topics bekeken maar ik vind dat er geen duidelijke uitleg over staat
kan iemand mij verwijzen. ben op zoekt naar deze fout in mijn script.
Het kan wel een leuke reactie zijn, maar het is wel een hint dat we wat meer relevante gegevens nodig hebben. We weten uiteraard niet hoe je script eruit ziet.
En ik kan me niet voorstellen dat je script alleen een accolade bevat. Lees 'Obelix en Idefix' hun reactie nog eens goed...
Ik snap dat het een hint is, maar ik moet even de kat uit boom kijken ik weet niet goed wat ik allemaal kan plaatsen ik begrijp als je wilt helpen dat je meer gegevens nodig hebt, ik ben net even wezen kijken hoe andere het doen, ik ben geen expert, maar wil wel graag goed php leren zodat ik zelf de fouten kan oplossen ik zal een klein stukje script plaatsen waar de fout in zit plaatsen.if(isset($_SESSION['plusexadmin'])){
$dbres = mysql_query("SELECT *,UNIX_TIMESTAMP(`online`) AS `online` FROM `admins` WHERE `login`='{$_SESSION['plusexadmin']}'");
$data = mysql_fetch_object($dbres);
$_SESSION['plusexadmin'] = $data->login;
if($data->ip == '')
}
$page = $_GET['x'];
Het komt er op neer dat er ergens in je code een ongewenste < staat. Misschien probeer je al ergens PHP te openen, terwijl dit al geopend is, of vergeet je HTML in een echo te plaatsen.
Met de code die je toont is mogelijk niks mis. Wel wil ik je vragen om deze tussen [code] en [/code] te plaatsen.
code aub tussen code-tags ([code.] [/code.], zonder . )
Wat is regel 8?
t.a.v. je code: selecteer het veld/de velden die je wilt i.p.v. * te gebruiken.
Zorg voor foutafhandeling bij je query.
Lijn je code uit -> waar hoort de } bij op de een na laatste regel van bovenstaande code?
Bedankt voor jullie snelle reactie ik zal in vervolg de code zo plaatsen
if(isset($_SESSION['plusexadmin'])){
$dbres = mysql_query("SELECT *,UNIX_TIMESTAMP(`online`) AS `online` FROM `admins` WHERE `login`='{$_SESSION['plusexadmin']}'");
$data = mysql_fetch_object($dbres);
$_SESSION['plusexadmin'] = $data->login;
if($data->ip == '')
}
$page = $_GET['x'];
, een ongewenste > dat denk ik zelf niet ik denk dat het iets met } te maken heeft die niet op zijn plaatst staat, maar ik weet niet waar hij dan wel hoort te staan.