Ik zoek een heel simpel nieuwssysteem.
Eentje dat je gewoon een admin.php hebt waar je berichtjes kan schrijven/verwijderen/aanpassen.
En dat deze dan komen op bijv. de pagina nieuws.php.
Een script met direct het hele berichtje, zonder het knopje 'lees meer...' en zonder dat er reacties geplaats kunnen worden.
Misschien wel dat er een kleine avatar linksboven het nieuwsberichtje geplaatst wordt en bovenaan natuurlijk een titel. Met daaronder de datum/tijd en poster.
Zou iemand dit misschien voor mij in elkaar kunnen zetten? Ik heb er echt geen verstand van..
bvd. Rob.
?
Onbekende gebruiker
18-08-2005 18:11
Na eventjes zoeken heb ik TextPattern gevonden, maar nu heb ik een 'MySQL database' nodig. Maar ik wil dit script eerst testen op mijn pc. (localhost)
Kan die 'MySQL database' ook via mijn pc? Zo ja, hoe?
ik heb textpattern ook es geinstalled, maar heb ng een fout;
Warning: extract(): First argument should be an array in D:\ensimdata\bbcz\Inetpub\wwwroot\new\text\textpattern\publish.php on line 56
Unknown section defaultPHP Warning: extract(): First argument should be an array in D:\ensimdata\bbcz\Inetpub\wwwroot\new\text\textpattern\publish.php on line 56
iemand?
?
Onbekende gebruiker
18-08-2005 19:59
Neej sorry, ik kan je niet helpen..
Had je die database wel goed dan?
Of was je nog ni zo ver :)?
Je moest 'localhost' invullen bij database host, 'root' als gebruikersnaam, en niets als wachtwoord.Dan moest je nog een database aanmaken via phpmyadmin (phpmyadmin.org), en dan zou hij moeten werken.
?
Onbekende gebruiker
18-08-2005 20:11
Neej, ik moet bij Text Pattern dit invullen:
MySQL login
MySQL wachtwoord
MySQL server
MySQL database
Login, wachtwoord en server heb ik.
maar die MySQL database nog niet......