Ik zoek een heel simpel nieuwssysteem.
Eentje dat je gewoon een admin.php hebt waar je berichtjes kan schrijven/verwijderen/aanpassen.
En dat deze dan komen op bijv. de pagina nieuws.php.
Een script met direct het hele berichtje, zonder het knopje 'lees meer...' en zonder dat er reacties geplaats kunnen worden.
Misschien wel dat er een kleine avatar linksboven het nieuwsberichtje geplaatst wordt en bovenaan natuurlijk een titel. Met daaronder de datum/tijd en poster.
Zou iemand dit misschien voor mij in elkaar kunnen zetten? Ik heb er echt geen verstand van..
Waarom zoek je niet tussen de scripts en tutorials...
Ik bedoel: Waarom zou een druk bezette Programmeur een nieuwsscript gaan schrijven voor iemand die het niet kan, terwijl er op het internet 100,000 voorbeelden van zijn...
Zit je fout in het extract gedeelte?? Dan moet je toch een controleren of de 'array' die je wil extract'en wel een array is!! Dat is de foutmelding in iedergeval.
ik heb textpattern ook es geinstalled, maar heb ng een fout;
Warning: extract(): First argument should be an array in D:\ensimdata\bbcz\Inetpub\wwwroot\new\text\textpattern\publish.php on line 56
Unknown section defaultPHP Warning: extract(): First argument should be an array in D:\ensimdata\bbcz\Inetpub\wwwroot\new\text\textpattern\publish.php on line 56
iemand?
@Hipska: Volgens mij breek je in andermans topic in.
En je fout geeft aan dat het eerste argument van extract() op regel 56 een array() moet zijn. Dus kijk eens wat voor een var die daar krijgt.
$prefs = get_prefs();
Die geeft waarschijnlijk false terug ipv een array. Kan voorkomen waneer er geen prefs zijn ingesteld. Ik zou hem eens overnieuw proberen te installeren, maar voordat je install.php (of wat dan ook) uitvoert, eerst even alle mappen en bestanden beschrijfbaar maken. Na de installatie zet je ze bij de meesten weer terug op 666 (oid)