Ik heb tot nu toe Telegram geinstalleerd, maar ik geloof dat weinig vrienden het tot nu toe nog maar gebruiken. Ik wacht natuurlijk even af, maar ik verwacht dat het vrij populair zal worden.
Telegram is inderdaad waar nu het meest over wordt gesproken. Ik heb het zelf nog niet geinstalleerd. Hoe zijn jouw ervaringen tot nu toe ermee Aar? Werkt het net als Whatsapp?

Ik denk dat ik wel ga overstappen. Whatsapp wordt vaak gebruikt als vervanging van sms en kan daardoor makkelijk persoonlijke informatie bevatten. Die persoonlijke informatie hoeft van mij door niemand te worden opgeslagen, en in het bijzonder niet door Facebook.
Ja, de werking is net als Whatsapp. Heb tot nu toe alleen nog maar met een enkele vriend gesproken, en het schijnt dat je alle telefoonnummers wel in het +31... formaat moet opslaan in je telefoon om je contacten te zien.
Oh oké. Goed dat je het zegt. Dan moet ik waars. e.e.a. aanpassen. Maar qua gebruiksvriendelijkheid e.d. gewoon vergelijkbaar met Whatsapp?
De interface is haast gelijk aan WhatsApp, ja.
Oké, nice. Dan ga ik denk ik ook maar overstappen. Zover ik heb begrepen worden de gegevens bij Telegram versleuteld opgeslagen en kun je ook aangeven dat je niet wilt dat je gegevens worden opgeslagen. Of ik voor die optie kies weet ik niet, maar het geeft me in ieder geval een goed gevoel dat het sowieso al mogelijk is. Da's wel prettig.
Vanmorgen Telegram messenger geinstalleerd, blijkt vervolgens dat meer dan de helft van mijn contacten al Telegram Messenger heeft. Alles beter dan mijn telefonnummer bekend bij Mark Suckabuck!!
Telegram net geïnstalleerd. Inderdaad vrijwel hetzelfde. Ik had overigens niet het probleem met 0031.
Ah oké. Good to know Bas.

Reageren