Hey,

Ik heb tijd over en dus is het tijd om een programmeertaal te leren. Ik heb veel gehoord over XML, en ik dacht, laat ik dat dan maar gaan leren.

Voordat ik hieraan begin wil ik eerst aan jullie vragen wat jullie ervaring met XML is.

Is XML wel zo'n geweldinge taal zoals ik mensen hoor zeggen? Zijn er dingen waar ik rekening mee moet houden? Waar kan je XML het best voor gebruiken?

Thnx voor de reacties, :-)
Bienze
Jep, tussenlaag is phpbestand dat uitvoer in xml-formaat geeft.
En als ik dan bijvoorbeeld een .php file heb, die een xml pagina weergeeft (geen tussenlaag)... Hoe is zo'n pagina dan op te maken? Het is dan immers een .php file, en geen .xml file!
stuur de juiste headers mee, en de browser ziet het als een xml bestand.
Hoe kan je precies opmaken met XML dan?
google dan effe...

het is makkelijk vragen, maar of mensen andwoorden derop das wat anders.

neem zelf initiatief

zoek de spel fouten ^^
johan schreef op 29.08.2005 14:30
Google dan even.

Het is makkelijk om te vragen. Maar of mensen daarop zullen antwoorden, dat is wat anders.

Neem zelf het initiatief.

Zoek de spelfouten!

Zoiets?
:), tja ik en nederlands, sry kan er ook niet echt veel aan doen...
@SanThe
Die is volgens mij aardig foutloos! (Y) (Behalve dat Google volgens mij niet als werkwoord gebruikt mag worden)

@Johan
Dat van dat google zal ik onthouden tot jij hier weer es wat gaat vragen! En misschien is deze site ook wat voor jou?

Maar, bedankt voor de reacties. Ik heb denk ik wel een iets duidelijker beeld gekregen over wat XML is, en wat ik er zoal mee kan doen
dankje:), zal ik gaan gebruiken,

maar ik denk dat de opbouw van xml makkelijker is te vinden dan php scripts...

http://www.google.nl/search?hl=nl&q=xml+voorbeeld&meta=

das niet moelijk...

maar om een fout in een form te vinden die verbinding maakt met de database... is een stuk moeilijker...
Doe mij toch maar gewoon xhtml werkt veel makelijker =)

Reageren