Hey,

Ik heb een swf file gedownload, en in een decompiler bekeken (zie je van die leuke scripts enzo)..

Nu heb ik het bestand omgezet naar .fla, en geopend in Macromedia Flash MX 2004. Daarin wil ik de scripts gaan aanpassen, maar op de een of andere manier krijg ik niet alle scripts te voorschijn (maar 4 van de 100 ofzo).

Weet iemand een manier waarop je in flash in 1 keer alle scripts kan laten weergeven? (of iig alles kan benaderen?)

* ik ben niet echt bekend met flash
Volgens mij kan je een swf bestand niet zomaar omzetten in een fla. Dus als je de scrits wil bekijken heb je het fla bestand nodig, dat is (meestal) opgeslagen toen de swf gemaakt is. En dat bestand kan enkel de maker van de swf hebben.
Bente schreef op 01.09.2005 13:38
Volgens mij kan je een swf bestand niet zomaar omzetten in een fla. Dus als je de scrits wil bekijken heb je het fla bestand nodig, dat is (meestal) opgeslagen toen de swf gemaakt is. En dat bestand kan enkel de maker van de swf hebben.

Dus het bestand wat ik heb, bestaat eigenlijk niet???
Het is niet volledig, zou ik eerder zeggen.
En stel nou dat het volledig is... (filezise ed zijn gewoon hetzelfde als die van het origineel...
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij zit er in Flash ergens een optie die 'protect from import' heet. Als je dus een fla maakt en die optie aanvinkt, dan kun je de gegenereerde swf later niet meer importeren. Wat er gebeurt als die optie niet aangevinkt staat heb ik nog nooit uitgetest. Het kan zijn dat je wel de timeline en de symbols kunt bewerken, maar geen actionscript. Of misschien kun je gewoon alles importeren.
1 reactie hier op: Lame. Een SWF decompilen is laag...
@ Rafael

Laat die reactie maar achterwege... Je hebt echt geen idee waar ik het voor gebruik!
Ik ben nieuwschierig...
Bienze schreef op 01.09.2005 14:24
@ Rafael

Laat die reactie maar achterwege... Je hebt echt geen idee waar ik het voor gebruik!

Toevallig ben je de maker ervan, en toevallig heb je de fla verloren? Das het meest gebruikte excuus in jaren... Of ben jij origineler? Ik heb hier ervaring genoeg mee...
Ik ben origineler :-)

Anyway, kheb de oplossing dus bedankt voor de hulp (voor degene die dat hebben gedaan dan :P)

Reageren