Hey,

Ik heb een swf file gedownload, en in een decompiler bekeken (zie je van die leuke scripts enzo)..

Nu heb ik het bestand omgezet naar .fla, en geopend in Macromedia Flash MX 2004. Daarin wil ik de scripts gaan aanpassen, maar op de een of andere manier krijg ik niet alle scripts te voorschijn (maar 4 van de 100 ofzo).

Weet iemand een manier waarop je in flash in 1 keer alle scripts kan laten weergeven? (of iig alles kan benaderen?)

* ik ben niet echt bekend met flash
Het feit dat je het niet vermeldt, vertelt ook een hoop.. Maar goed, succes ermee. :)
Rafael schreef op 01.09.2005 15:16
Het feit dat je het niet vermeldt, vertelt ook een hoop..

Vertel...

* Ik hoef toch geen verantwoording af te gaan leggen als ik een vraag stel?
2 personen vroegen waar je dit voor nodig had, geen reactie... Dan is de link simpel dat je er niet bepaald "mooie" dingen wil mee doen :)

Maar goed, ik kan mis zitten, toch blijf ik bij mijn mening dat SWF's decompilen laag is...
Rafael schreef op 01.09.2005 16:07
2 personen vroegen waar je dit voor nodig had, geen reactie... Dan is de link simpel dat je er niet bepaald "mooie" dingen wil mee doen :)

Maar goed, ik kan mis zitten, toch blijf ik bij mijn mening dat SWF's decompilen laag is...

Ik denk dat je mis zit.
Raar dat je dan nog steeds je doel niet vermeldt hebt? ;)
Al is het alleen om jou te jennen, ik ga et niet vertellen :D

Maar, waarom is het zo belangrijk dat 'de reden achter mijn vraag' bekend moet zijn om een normaal antwoord te geven?
Omdat een SWF decompilen hetzelfde is als een ganse PHP file rippen? Het is en blijft andermans werk dat je zonder toestemming steelt...
Jelmer schreef op 01.09.2005 14:27
Ik ben nieuwschierig...

[OffTopic]
We zijn nu toch lekker offtopic, dus kan deze ook wel:

Mooi woord: nieuwschierig
[/OffTopic]
Rafael schreef op 01.09.2005 16:24
Omdat een SWF decompilen hetzelfde is als een ganse PHP file rippen? Het is en blijft andermans werk dat je zonder toestemming steelt...

Ook in dit geval, heb je het mis...

Maar ik vroeg dus:
"Maar, waarom is het zo belangrijk dat 'de reden achter mijn vraag' bekend moet zijn om een normaal antwoord te geven?"
Omdat sommige mensen het niet fijn vinden om mensen te helpen bij jatwerk, en aangezien het decompilen van een swf nogal erg verdacht is zul je snel krijgen dat mensen een verklaring willen.

Reageren