wat kan je doen tegen uitbuiters ik heb een site gemaakt er 5 dagen aan besteed en 100 euro gevraagd,
hij heeft 50 euro gegeven vooraf uploaden en daarna niks meer ftp is veranderd wat moet ik doen en hoe?
40 uur à 20 euro per uur is 800 euro.
Lijkt me ook een veel redelijker bedrag voor een hele week werken.
>> 40 uur à 20 euro per uur is 800 euro.

Lol, had ik nog niet eens gezien.

[size=xsmall]Toevoeging op 13/10/2014 15:41:29:[/size]

>> nou dan maar dit...

Wat doe je nou?
Je hoeft niet te schelden op dit Forum als mede hoef je je hier niet af te reageren.
ik heb geen contract ik heb gewoon voor niks gewerkt 50 euro dan, wat een *&#^%$ les.

Peter Flos op 13/10/2014 15:43:53

Je hoeft niet te schelden op dit Forum als mede hoef je je hier niet af te reageren.

Geen zin om nogmaals in de herhaling te vallen.
Contracten en dergelijke gaat niet werken want wanneer de eerdergenoemde 100 euro toch niet betaald wordt dan heb je aan dat contract niks. Naar de rechter stappen is duurder en zelfs een deurwaarder is duurder. Een incassobureau gaat ook niet voor je aan de slag. Kortom deze klussen niet op die manier doen of een complete demo tonen op je ontwikkelsite en pas na betaling van het gehele bedrag overdragen/uploaden. Nu gewoon je verlies nemen en volgende keer beter doen. Hierbovengenoemde naar de politie gaan en aangifte doen gaat ook niet lukken. Het is een civiele zaak, geen oplichtingszaak zal je duidelijk gemaakt worden bij de politie. Wanneer je je energierekening niet betaald stapt Eneco ook niet naar de politie. Zo moet je het zien.
Er zijn wel incassobureau's die dit wel voor je willen doen. Weet niet of je staat ingeschreven en of je facturen hebt gemaakt voor de bedragen? Zo wel, dan stuur je een herinnering en aanmaning en stuur je die als er niet betaald is samen met je factuur op naar http://www.intocash.nl/ bijvoorbeeld. Ook al is het EUR 50,-, je hebt er recht op.
Ward van der Put op 13/10/2014 15:38:03

40 uur à 20 euro per uur is 800 euro.
Lijkt me ook een veel redelijker bedrag voor een hele week werken.

Sterker nog: een bedrag van 100 euro vind ik zelfs marktverziekend laag...

Reageren