Aaahhh... ik word gek!

Wie helpt me even?

Download voor de grap de Adobe flashplayer-installer hier: http://get.adobe.com/flashplayer/

Maak een kopie van het bestand en sla die tijdelijk in een aparte map op (je hebt het bestand later waarschijnlijk weer nodig om te testen).

Voer het originele bestand uit door erop te dubbelklikken. Zodra het beginscherm van de installatie in beeld komt (wat je vervolgens gewoon weer kunt afsluiten zonder dat er iets wordt geinstalleerd) wordt het installer-bestand automatisch verwijderd. Grrr ... irritant!

Ik wil het installer-bestand bewaren. Ik wil niet dat het zomaar wordt verwijderd.

Ik heb al geprobeerd om de properties van het bestand aan te passen, maar het bestand blijft maar verwijderd worden zodra ik de installatie start ... en nu ben ik boos en wordt het een obsessie :-/
Grrrr ... !

Volgens mij is het me eerder wel eens gelukt om de properties van het bestand zo in te stellen, dat het niet meer verwijderd kan worden, maar het lukt me nu dus niet meer :-s

Weet iemand de oplossing?
Ozzie, dat was cynisch bedoeld.

Als je structureel alles van Apple, Adobe en Oracle (JRE) blokkeert, heb je een structureel veiligere en snellere pc.
Installeer dan niets: nog veiliger.
Veiligste is nog: gewoon geen computer gebruiken.

Precies ... gewoon alles weer zoals vroeger :)

Ward van der Put op 25/11/2014 17:48:54

Als je structureel alles van Apple, Adobe en Oracle (JRE) blokkeert, heb je een structureel veiligere en snellere pc.

Blokkeer dan ook meteen die bloatware van Microsoft. :-/
@Willem: aan welke bloatware refereer jij?
@ozzie: Ik heb nog een oude Commodore64 is dat misschien iets ter overname voor je? Hoef je nooit meer Adobe, Apple, JRE en dergelijk op te installeren.
Euh, John... misschien eerst even goed de discussie lezen voordat je zo'n opmerking plaatst. Ik heb helemaal niks tegen Adobe, Apple of JRE.
Ozzie PHP op 26/11/2014 15:16:31

Euh, John... misschien eerst even goed de discussie lezen voordat je zo'n opmerking plaatst. Ik heb helemaal niks tegen Adobe, Apple of JRE.
Ik reageerde op de reactie van Ward van der Put op 25/11/2014 17:48:54 waarop je toch ook niet reageerde met: "misschien eerst even goed de discussie lezen"?? De aanname dat ik de discussie niet gelezen heb is nogal aanmatigend, niet aardig. Ik volg al twee dagen deze bizarre discussie.

>> De aanname dat ik de discussie niet gelezen heb is nogal aanmatigend, niet aardig. Ik volg al twee dagen deze bizarre discussie.

Ward doet een uitspraak over Adobe, Apple en JRE ... en vervolgens ga je MIJ aanraden om een Commodore 64 te kopen. Rara, wat klopt er niet. Prima als je scherp wilt discussiƫren, maar doe dat dan wel tegen de juiste persoon. Ik heb het verder helemaal niet gehad over Adobe, Apple en JRE, dus spreek mij daar dan verder ook niet over aan. Komt zo raar over anders ... Snap je? Verder no hard feelings.
Het was helemaal mijn bedoeling niet om scherp te discussiƫren, ik plaatste een (de derde op rij in deze discussie) cynische opmerking en kennelijk was de derde cynische opmerking de druppel die de emmer deed overlopen. On topic: Wanneer bepaalde software minder naar jou wensen werkt dan gebruik je het toch gewoon niet? Op het moment dat je het gaat gebruiken, installeren, ben je akkoord gegaan met de leveringsvoorwaarden (vinkje) en na installatie kom je op phphulp klagen?? In de leveringsvoorwaarden staat ongetwijfeld een kapstok artikel waarmee de door jou bekritiseerde werking gelegitimeerd wordt. Snap je?

Reageren