Beste mensen,
ik moet voor morgen een webshop maken met PHP. Alleen ik weet totaal niet hoe ik dat moet doen. Zoals ik heb geschreven, moet het voor morgen. Dus ik heb zeer dringend hulp nodig. Hoe maak ik een SIMPELE webshop met PHP. Alleen een voorkant en berekeningen maken is al erg genoeg. Dus het hoeft niet een professionele webshop zijn, maar echt heel simpel. Hoe maak ik dus een webshop met PHP? Eerder had ik ook geen ervaring met HTML, maar heb wel een simpele website kunnen opbouwen met HTML.

++ het mag geen kant-en-klare website zijn.
>> dat webshop wil ik zo snel mogelijk maken

Maar hij moet morgen af zijn toch?

Ik neem aan dat een simpele webshop met alleen een voorkant en verwijzingen naar producten nieteen week duurt
Ozzie PHP op 10/06/2015 18:36:39

Maar hij moet morgen af zijn toch?

@Ozzie ja voor mijn eigen indeling wel..
Oké. Dan kan ik helaas niets anders zeggen dan dat het je niet gaat lukken. En ik snap dat dat niet het antwoord is wat jij wil horen. Maar ik kan er niks anders van maken. Ik kan ook tegen je zeggen dat het je wél gaat lukken, maar dan ben ik aan het liegen.

Als je wilt weten hoe je een webshop moet programmeren dan kun je daarover op Google eens wat informatie zoeken.
@Ozzie oke dankjewel!
Misschien had je er eerder aan moeten beginnen, want voor een website of applicatie maken heb je gewoon tijd nodig.
@Maarten jep dat klopt, maar
Ik ben zeer druk geweest.

[size=xsmall]Toevoeging op 10/06/2015 18:52:00:[/size]

Op deze site stond er een php tutorial, maar ken het niet meer terugvden.
Dat je zeer druk bent geweest daar ben je uiteindelijk zelf verantwoordelijk voor ;)

Het is niet zo dat we je niet willen helpen, maar de tijd is veel te kort en zoals je zelf zegt heb je maar heel weinig ervaring. De vraag die jij nu stelt is vergelijkbaar met dat je naar een autogarage gaat en daar aan een monteur vraagt: "Ik wil vanavond een auto in elkaar zetten en hij moet morgenochtend klaar zijn. Ik heb helaas totaal geen ervaring. Hoe kan ik dat nu het beste doen?"
Als je PHP wilt leren, dan kan je ok http://www.phptuts.nl een mooie tutorial vinden. Ik waarschuw je ook namens de anderen hier dat een avondje zeker niet voldoende is. Ook een webshop is nu nog een lange weg om te bouwen.

Reageren