Hey, Ik heb een scriptje gevonden maar zit met het probleem dat het skript bestaande files overschrijft... Nou ben ik niet zn held met PHP, ik kan wel ongeveer zeggen wat er gebeurd maar kan het niet zelf schrijven. Hieronder zet ik een link waar je de files en bijbehorende dingen kunt downloaden:
Ach ja, logisch, dan moet je even het pad uit $sometarge exploden of met array_pop() de bestandsnaam ophalen, en daar die $counter voorzetten. Je hebt er immers niks aan als die prefix voor het pad komt ;-)
dat is wat ik bedoel... ik kan het niet schrijven... alleen lezen zolang t simpel blijft... het stond zo in het voorbeeld en heb de variable aangepast...
voor hoe ik het script lees, is $sometarget en $target het zelfde... en in welke volgorde dan het pas en de bestandsnaam erin staan en onderscheiden worden ... geen idee...
ik ga zeker php op pakken en gewoon dingen proberen... maar dan zal ik van voor af aan moeten beginnen... zou je me misschien nog een beetje willen helpen en de code geven? dan kan ik dit project tenminste afronden...
en het helpt niet echt dat ik wel basic ken... veel dingen komen overeen met php qua standaard dingen zoals variablen en if, then, when enzo... maar zodra het specifieken php dingen worden dan ben ik echt de draad kwijt...