Hey, Ik heb een scriptje gevonden maar zit met het probleem dat het skript bestaande files overschrijft... Nou ben ik niet zn held met PHP, ik kan wel ongeveer zeggen wat er gebeurd maar kan het niet zelf schrijven. Hieronder zet ik een link waar je de files en bijbehorende dingen kunt downloaden:
nou ik ben steeds opnieuw begonnen van het bestaande skript en vanuit daar dingen geprobeerd... en als het fout ging... weer clean en dan wat anders proberen... dus heb niet echt een andere versie...
dit is de code die ik nu aan het gebruiken ben ... het probleem is dat deze files vervangt... dus het idee was dat er indien bestaand, er een 1-tje achter de naam gezet wordt...
dat is net wat mij niet wil lukken... op het moment dat ik extra dingen erin ga zetten dan werkt het niet meer omdat mijn huidige skript niet met variable werkt... of in ieder geval niet op de manier hoe ik het aan het proberen ben... dat is ook de rede dat ik nog steeds aan het vragen ben of iemand het voor me kan doen...
ik heb telkens ruzie met de " en ' dingetjes en gewoon syntax fouten...
als ik dat doe dan wordt alleen de eerste opgeslagen en elke dubbele wordt niks mee gedaan? hij vervangt niet maar er wordt ook geen "nieuwe" file aangemaakt...
ik heb gedaan:
van:
$sometarget = $target . $counter;
naar:
$sometarget = $counter . $target;