Het is lang gelden maar zoals ik van jullie de tip heb gekregen ben ik begonnen aan de hand van deze video een formulier te bouwen lekker om te beginnen het gaat om deze video: https://www.youtube.com/watch?v=g_r4a-DXA7c
Ik krijg deze foutmelding: Notice: Use of undefined constant error - assumed 'error' in on line 40 als ik de foutmelding wil testen maar volgens mij is het goed wie is er bereid mij van een klein beetje uitleg te voorzien?
nu omdat ik natuurlijk aangeef dat als hij leeg is dat er dan een fout moet komen als ik daar iets invul werkt die validate functie niet meer. Maar op de 1 of andere manier krijg ik een fout
Dat begrijp ik, wat ik wil is het volgende: je krijgt een mail van het formulier met de gegevens. Op dit moment zie je dan als je de mail opent het volgende:
bericht0612345678
Dat moet natuurlijk netjes onder elkander in de mail die je binnenkrijgt.
Daarom dus met <br /> (bij HTML) of PHP_EOL (bij plain-text mail) splitsen naar een andere regel.
Uiteraard op de plek waar je die text toont, en dus niet in je voorwaarde.
Mensen ik begrijp het gewoon niet. Ik heb van alles geprobeerd maar in de mailbox krijg ik een mail waar alles aan elkaar zit wie helpt het uit de knoop? Hieronder vinden jullie de gehele code nogmaals misschien kan iemand aangeven waar de code te doorbreken?