Hallo,

Ik heb in mijn script some wat embedded PHP in jquery staan een voorbeeld is iets als:

var html = ' <span id="showmap" class="menuTemplate1 decor1_1" folder1 = "<?=$folder1?>" folder2 = "<?=$folder2?>" folder3 = "<?=$folder3?>"><?=$_SESSION['def']['SHOW_MAP']?> </span> ';

Het punt is dat het wel goed werkt, maar ik wil je boel minimaliseren. Als ik de online tools gebruik werkt dat niet, want het moet gescheiden zijn.

Ik heb google speedmodule ooit gebruikt wat welwerkte maar een grote resource verbruik voor de server is, waardoor ik dat maar heb verwijderd.

Weet iemand een tool class waar ik mijn js MET EMBEDDED PHP goed kan minimaliseren?
Hoe had je dit precies in gedachten? De inhoud van de session is per gebruiker anders, dus de inhoud van "output.js" ook. Wil je dan vanuit de index.php dit script aanroepen en da hopen dat output.js is geschreven voordat de browser het komt ophalen? En hoe gaat dat werken als je meer dan een bezoeker hebt?
Waarom laat je dit script niet gewoon de minified js printen, wat je eigenlijk de hele tijd al doe, want je hebt een PHP script dat javascript print....

Reageren