Als ik naar mijn website ga dan zie ik gewoon mijn website ga ik via een dongel naar mijn website werkt het ook maar gaat bijv mijn vader naar de website via zijn 5GHZ verbinding ziet hij index apache

This is the default welcome page used to test the correct operation of the Apache2 server after installation on Ubuntu systems. It is based on the equivalent page on Debian, from which the Ubuntu Apache packaging is derived. If you can read this page, it means that the Apache HTTP server installed at this site is working properly. You should replace this file (located at /var/www/html/index.html) before continuing to operate your HTTP server.

hoe kan dit en wat kan ik hier aan doen ? ik heb totaal geen problemen maar als er meerdere mensen op de website komen die hier last van hebben verlies ik klanten..

hoop dat iemand mij hiermee kunt helpen het betreft een dedicated server heb overal toegang tot,

Gr Mike
Recentelijk van server geswitched?
Kijk eens op beiden met een traceroute of de aanvraag van de URL op dezelfde server uitkomt?
Het kan zijn dat de ene ipv4 gebruikt, en de andere op ipv6?
mijn trace geeft aan op het eind customer.worldstream.nl [ipvdserver]
trace vader geeft aan op het eind 2a00:f10:ff03 blabla

niet het zelfde dus

Internet gebruik IPV4 en IPV6

bij mij staat
ipv4-verbindingsmogelijkheden internet
ipv6-verbindingsmogelijkheden Geen internettoegang

bij vader staat
ipv4-verbindingsmogelijkheden internet
ipv6-verbindingsmogelijkheden internet

[size=xsmall]Toevoeging op 24/08/2017 19:18:15:[/size]

we zijn niet van server geswitched we zijn pas begonnen net 3 weken de dedicated server afgenomen..

[size=xsmall]Toevoeging op 24/08/2017 19:20:40:[/size]

zal de server niet geconfigd zijn naar ipv6 ? ik zie in httpd.conf geen ipv6 staan namelijk
Juist, dat is dus een IPv6 adres.

Je vhost is inderdaad niet geconfigureerd om naar ipv6 te luisteren.
Staan de ip-nummers goed in de DNS?
Is dit veel werk om vhost ipv6 te configgen of moet worldstream dat doen ?
Je hebt daar een A (ipv4) en AAAA (ipv6) staan. Beiden moeten wel op dezelfde server uitkomen met hun twee soorten ip-adressen. Check dit eerst even na.

Mike Visser op 24/08/2017 19:30:04

Is dit veel werk om vhost ipv6 te configgen of moet worldstream dat doen ?

Ik weet niet welke rechten je op de server hebt, of je controlpanel (als je die hebt) het ondersteunt, hoe die werkt en of je een onderhoudscontract hebt.
het domein hangt bij pcextreme weet niet zeker of daar de AAA records goed staan , hoe kom ik achter het juiste ipv6 adres van mijn server ? misschien gaat mijn vader wel naar pcextreme..

ik heb alle rechten ssh root alles

[size=xsmall]Toevoeging op 24/08/2017 19:38:28:[/size]

heb het gevonden AAA records bij dns van het domein staan goed bij pcextreme

alleen nu nog weten hoe ik moet configgen naar ipv6
Hoe beheer je nu je domeinen op je server? Gebruik je een controlepaneel?
Op Admin-niveau kan je geloof ik bij IP-management je Ipv6 invoeren en aan je domeinen koppelen.

Reageren