Als ik naar mijn website ga dan zie ik gewoon mijn website ga ik via een dongel naar mijn website werkt het ook maar gaat bijv mijn vader naar de website via zijn 5GHZ verbinding ziet hij index apache

This is the default welcome page used to test the correct operation of the Apache2 server after installation on Ubuntu systems. It is based on the equivalent page on Debian, from which the Ubuntu Apache packaging is derived. If you can read this page, it means that the Apache HTTP server installed at this site is working properly. You should replace this file (located at /var/www/html/index.html) before continuing to operate your HTTP server.

hoe kan dit en wat kan ik hier aan doen ? ik heb totaal geen problemen maar als er meerdere mensen op de website komen die hier last van hebben verlies ik klanten..

hoop dat iemand mij hiermee kunt helpen het betreft een dedicated server heb overal toegang tot,

Gr Mike
Mike Visser op 24/08/2017 23:31:09

dus ik vraag hier hulp omdat het niet werkt jij geen aan doe ff rewrite dan zijn ineens me vhosts eruit en dan ben ik te onervaren

Sorry, maar het is niet aanvallend bedoeld.
Maar ik heb alleen het idee, omdat je bepaalde basis-dingen niet wist. Misschien is het anders, maar het viel mij gewoon op.
Probeer eerst die rewrite_confs eens, dan kunnen we daarna eventueel verder kijken. Helaas is het lastig om van buitenaf te zien waarom ipv6 zich anders gedraagt dan ipv4.
Krijg net een mail vd host waar we de server hebben , ivp6 staat uit heb nu gegevens gekregen zal ze vanmiddag instellen dan zal het moeten werken lijkt me wel zal ik ze ook vragen of ze rewrite config uitvoeren als het dan niet werkt kunnen hun verder zoeken

Ik wil iedereen bedanken voor zijn hulp als het werkt laat ik het nog even weten

Gr Mike
Fijn dat ze ernaar gaan kijken.

Een klein verzoek: Zou je voortaan leestekens willen gebruiken in je berichten? Dat leest wat makkelijker voor ons. Alvast bedankt!
"ik heb totaal geen problemen maar als er meerdere mensen op de website komen die hier last van hebben verlies ik klanten.."
--> Besteed het uit, als je niet weet hoe je een server moet onderhouden.
lijkt me nog al moeilijk als ipv 6 niet aanstaat
Mike Visser op 25/08/2017 14:10:27

lijkt me nog al moeilijk als ipv 6 niet aanstaat

Je bedoelt eigenlijk te zeggen:
- IPv6 staat aan
---> MAAR doordat de DNS records niet goed stonden (of niet ingesteld waren), kregen de mensen een standaard apache bericht te zien als zij over IPV6 surfden.

[punt]

En nee, het is niet iets anders.
Want als IPv6 uit zou staan--> zou het IPv4 het overnemen en vervolgens worden de A records ingeladen, i.p.v. AAAA :)

Dit geldt tevens ook voor e-mail en dergelijke, maar goed dat is een andere discussie.

Ik ben van mening dat IPv6 aan staat;
- en/of je AAAA records staan niet (goed) ingesteld
- je IPv6 resolved niet goed naar je host
--> want men ziet Apache tekst.
nee op mijn dedicated server stond totaal geen IPV6 zei de hoster waar we de dedicated server huren , ipv6 stond wel aan bij pcextreme daar staan de AAA records tot op heden nog niet goed..

Reageren